تاکید چمران بر لزوم همکاری برای ساماندهی سمن‌ها

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت سمن‌ها در شورای شهر تهران از گذشته جایگاه خود را داشته و تشکل داشتند و امیدواریم در ساماندهی و همکاری و هماهنگی بیشتر، تلاش جدی‌تری صورت بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید چمران بر لزوم همکاری برای ساماندهی سمن‌ها

چمران در صحن شورا با بیان اینکه مقاومت اسلامی در دنیا و خاورمیانه حرف اول را می‌زند، یادآور شد: شهدای زیادی در این مقاومت جان خود را فدا کردند و استکبار مقابل این مقاومت، با برنامه ریزی بسیار دقیق داعش را پدید آورد تا مذهب مقابل مذهب قرار بگیرد.

وی افزود: با حضور سرداران و رزمندگان ایرانی در جبهه مقاومت اسلامی، داعش در هم شکسته شد و چیزی جز افرادی که پول می گیرند تا وحشی گری ایجاد کنند، از آنها باقی نمانده است.

چمران با اشاره به وقوع یک حادثه تلخ در تهران در روز گذشته، خاطرنشان کرد: شاید حادثه به بزرگی حادثه خلازیر نبود، اما در نوع خود بزرگ بود؛ گویا ما برای جان انسان ها ارزش قائل نیستیم. انسان بدون تنفس نمی تواند زندگی سالم داشته باشد و شاهد بودیم با حمله به یک بوستان، اصرار داشتند بوستان تخریب شود و با حضور نیروهای فراوان پلیس اقدام به تخریب کردند و وقتی نیروهای شهرداری برای مقابله آمدند، آنها را کنار زدند.

وی افزود: بنده می خواهم قدرت پول را یادآور شوم که متأسفانه در این اتفاق دیده شد؛ بنده دیروز به رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور نامه ارسال کردم که از قطع درختان جلوگیری شود البته نیمی از درختان قطع شده است. گفتند دوباره درخت بکاریم اما قطع یک درخت کهن و کاشت یک ترکه به جای آن، کار ملانصرالدینی است. نباید پافشاری فردی را داشته باشیم و به دنبال آن درختان قطع شوند. این اقدام لجبازی با مردم نیست بلکه لجبازی با خودشان است.

چمران گفت: فرض بر اینکه درختان را قطع کنند و ساختمانی بدمنظر نیز بسازند و سود آن به سازنده برسد، اما آسیب آن به مردم می رسد؛ امیدواریم چنین حوادثی را نداشته باشیم. البته موضوع را دنبال می کنیم و از نیروی انتظامی و قوه قضاییه می خواهیم که با چشم باز، مردم را نیز بنگرند و مسئولیت خود را به درستی انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار