مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان:

دانش‌آموز خبرنگاران در خبرگزاری پانا مهارت‌های اجتماعی را می‌آموزند

زنجان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان گفت دانش‌آموز خبرنگاران بواسطه‌ بستری که خبرگزاری پانا مهیا کرده است مهارت‌های اجتماعی را به خوبی می‌آموزند و از نظر هیجانی-اجتماعی رشد و پیشرفت قابل توجهی دارند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران در خبرگزاری پانا مهارت‌های اجتماعی را می‌آموزند

علی طاهری روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری پانا، از زحمات مسئولین سازمان دانش‌آموزی تقدیر کرد و گفت: خبرگزاری پانا بواسطه‌ بستری که برای دانش‌آموزان مهیا کرده آنها را در رشد فردی و اجتماعی کمک می‌کند.

وی به رشد هیجانی-اجتماعی نوجوانان در فعالیت‌های گروهی اشاره کرد و افزود: دانش‌آموز می‌تواند در فعالیت و درخشش در حوزه خبرنگاری، استعداد و آموخته‌های خود را به نمایش بگذارد و با کسب اطلاعات، محیط پیرامونی را که شامل مدرسه و خانواده است، آگاه کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه نوجوانان و دانش‌آموزان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ نیز با زحمات کارشناسان و معاونین پرورشی مدارس حضور و فعالیت تاثیرگذاری در خبرگزاری پانا دارند که این زحمات قابل تقدیر و ستایش است.

گفتنی است در این بازدید که به همراهی معاون آموزش متوسطه،مسئول حراست و کارشناس امور بانوان ناحیه ۲ صورت گرفته بود با اهدای لوح تقدیر،از زحمات مسئولین سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار