مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان:

سعی کردیم در تابستان به بحث اوقات فراغت توجه ویژه داشته باشیم

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان گفت بحث اوقات فراغت در کانون‌ها، پژوهش‌سراها، سالن‌های ورزشی و بحث تقسیم بندی نیروی انسانی از مباحثی است که درتابستان به آن پرداخته شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سعی کردیم در تابستان به بحث اوقات فراغت توجه ویژه داشته باشیم

احمد خاکسار مهابادی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان، در مراسم گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: پروژه مهر یک بحث کلی است و دستاوردهایی که ما داشتیم بحث ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی و میان پایه ها بوده و الان هم بحث فرم هدایت تحصیلی را داریم.

‌ وی در ادامه افزود: بحث اوقات فراغت را در کانون‌ها، پژوهشسراها و سالن های ورزشی و بحث تقسیم بندی نیروی انسانی را داشتیم.

‌خاکسار مهابادی عنوان کرد: سال گذشته بحث ۳دستگاه اتوبوسی بود که ما برای راهیان نور به مناطق جنگی اعزام کردیم، بحث جشن تکلیف برای دختران شهرستان به صورت متمرکز و جلساتی که به طور منظم با مدیران منطقه برگزار می‌کردیم از فعالیت های مهم اداره آموزش و پرورش شهرستان اردستان بوده است.

‌ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان اشاره کرد: باتوجه به اجرایی کردن سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب، برای دانش آموزان چشم انداز خوبی داریم.

‌ وی خاطرنشان کرد: انتخاب مدیران انقلابی و جهادی، جزو مهمترین دستاوردهای آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است.

دانش آموز خبرنگار : مهسا زین العابدیین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار