رئیس آموزش و پرورش منطقه فولادشهر:

۲ مدرسه بعد از ۱۸ سال در فولادشهر امسال آماده ورود دانش‌آموزان است

اصفهان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه فولادشهر گفت۲‌مدرسه بعد از ۱۸ سال که با انجام ۸۵ درصد کار آن رها شده بود، در منطقه فولادشهر کامل شد و امسال دانش‌آموزان وارد آن مدارس می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
۲ مدرسه بعد از ۱۸ سال در فولادشهر امسال آماده ورود دانش‌آموزان است

محراب رحیمی رئیس آموزش و پرورش منطقه فولادشهر در مراسم گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان که با حضور محمدرضا ابراهیمی مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد اظهار کرد: ما در خصوص پروژه مهر سامان‌دهی فضاهای آموزشی را داشتیم، قبل از سامان‌دهی فضای آموزشی محدوده بندی ثبت‌نام داشتیم، و رصد و پیداکردن نقاط ضعف مدارس و برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران و شورای معاونین با رؤسای انجمن های اولیا و مربیان بود.

‌ وی یادآور شد: موضوع ماده‌۱۸ و بحث سرویس مدارس پیگیری شد و با توجه با اینکه ما مشکل زیادی در این خصوص داریم، جلسات متعددی در این باره برگزار کردیم و خداروشکر وضعیت فعلی با توجه به تمام مشکلاتی که وجود دارد مطلوب است.

‌ رحیمی اذعان کرد: با توجه به اینکه ما در فولادشهر مشکلات زیادی در آموزش و فضاهای آموزشی داریم با پیگیری که انجام دادیم، دوتا از مدارسی که در محله ب.۶ داشتیم از راه های مختلف پیش رفتیم و با حضور خیر و تفاهم‌نامه ۳‌جانبه(اداره آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی و خیر) که انجام شد؛ این ۲‌مدرسه بعد از ۱۸ سال که بعد از انجام ۸۵ درصد کار آن رها شده بود، کامل شد و امسال ما ورود دانش آموز به آن مدارس را خواهیم داشت.

‌ رئیس آموزش و پرورش منطقه فولادشهر ادامه داد: البته ما فضاهای دیگری مانند توسعه فضاهای ورزشی در سال گذشته که حدود ۴‌زمین‌چمن و ۲‌ مورد در مسکن‌مهر و ۲‌ مورد در خود فولادشهر بودرا داشتیم.

‌ وی تصریح کرد: امیدواریم با فضل الهی و تلاش و کوششی که انجام می‌شود، می‌شود کار کرد؛ یک موقعی عده ای آیه یاس می‌خواندند ولی ما نشان دادیم که می‌شود.

‌ رحیمی اشاره کرد: باتوجه به اینکه فضاهای آموزشی و حجم دانش‌آموزی ما بسیار بالا است، بعضی از مدارس متوسطه اول رو از ۲نوبته به یک‌نوبته تبدیل کردیم و بعضی از فضاهایی که بلا استفاده بود را مدیریت کردم.

‌ رئیس آموزش و پرورش منطقه فولادشهر گفت: دستاورد های بسیار زیادی در دولت انقلابی و دولت آقای رئیسی بوده و به تبعش اداره‌کل آموزش و پرورش داشته که رشد مسائل انقلابی و مسائل پرورشی و اخلاقی بوده و در کنار آن اجرای رتبه‌بندی بود که کار بسیار موثری بود که وقت زیادی هم از همکاران ما هم گرفت.

دانش آموز خبرنگار : مهسا زین العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار