مدیر آموزش و پرورش شهرستان مبارکه:

مهمترین دستاورد آموزش و پرورش استان اصفهان، توجه به مناطق کم‌برخوردار و محروم بوده است

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت مهمترین دستاوردی که دراستان اتفاق افتاده، بحث توجه به مناطق کم برخوردار و محروم بوده؛ یعنی هر اقدامی که قرار به رخ دادن آن بوده با اولویت مناطق محروم اتفاق افتاده است، این توصیه شخص مدیرکل و هدف بوده تا دانش‌آموزان از امکاناتی که قرار بوده در اختیارشان باشد، بهره لازم را ببرند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین دستاورد آموزش و پرورش استان  اصفهان، توجه به مناطق کم‌برخوردار و محروم بوده است

یعقوب جباری مدیر آموزش و پرورش شهرستان مبارکه در مراسم گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان که با حضور محمدرضا ابراهیمی مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امسال ما تابستان را در بحث تعمیر، تجهیز و بازسازی مناطق کم برخوردار را در شهرستان مبنا قرار دادیم.

‌ وی ادامه‌داد: در بافت روستایی و مدارسی که در گذشته کمتر به آن ها توجه شده بود، تعمیر این مدارس و تامین تجهیزات قدیمی و فرسوده که با استفاده از ظرفیت هایی که درون شهرستان بود و حمایت های دستگاه های دیگر انجام شده است.

‌ جباری عنوان کرد: با توجه به مسائلی که در سال گذشته در خصوص مسائل روز جامعه اتفاق افتاد و سوالاتی برای دانش آموزان ما به وجود آمده بود عمده کاری که انجام دادیم پاسخ به سوالات و شبهات با استفاده از طلابی بود که در این خصوص صاحب نظر بودند.

‌ مدیر آموزش و پرورش مبارکه افزود: در تمامی مقاطع مختلف از کودکستان تا متوسطه دوم را تحت پوشش این طرح قرار دادیم؛ حدود 12 هزار دانش آموز ابتدایی را در یک مجتمع فرهنگی در مقاطع مختلف گرد هم جمع کردیم با محتوای دینی براشون برگزار کردیم.

‌ وی در ادامه گفت: چشم اندازه آینده آموزش و پرورش و افق آینده باتوجه به زحماتی که مجموعه همکاران ما در مدیریت آموزش و پرورش در سطح کشور، استان و شهرستان ها متحمل می‌شوند و توجهی که به زیرساخت ها می‌شود به خصوص در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی دارد اتفاق می‌افتد بسایر روشن است و امیدواریم این افق روشن تر بشود.

‌ جباری اذعان کرد: امیدواریم بتوانیم اقداماتی که موثر در جهت ارتقاع سطح علمی، سطح اعتقادی و عقیدتی دانش آموزان را انجام دهیم.

‌ مدیر آموزش و پرورش مبارکه خاطرنشان کرد: مهمترین دستاوردی که دراستان اتفاق افتاده، بحث توجه به مناطق کم برخوردار و محروم بوده؛ یعنی هر اقدامی که قرار به رخ دادن آن بوده با اولویت مناطق محروم اتفاق افتاده است، این توصیه شخص مدیرکل و هدف ما بوده تا دانش آموزان طعم دولت انقلابی را بچشند و امکاناتی که قرار بوده در اختیارشان باشه بهره لازم را ببرند.

دانش آموز خبرنگار: مهسا زین العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار