مدیر آموزش و پرورش جرقویه سفلی:

عمارگونه وسط میدان اما مراقب اخبار کذب باشید

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش جرقویه سفلی عنوان کرد عمارگونه وسط میدان اما مراقب اخبار کذب باشید.

کد مطلب: ۱۳۹۴۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
عمارگونه وسط میدان اما مراقب اخبار کذب باشید

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران پانا جرقویه سفلی با حضور سیدجواد میرحاج مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناس سازمان دانش‌آموزی، کارشناس شاهد و امور ایثارگران، کارشناس ارزیابی عملکرد، کارشناس روابط عمومی و جمعی از خبرنگاران پانای دختر و پسر برگزار شد.

سیدجواد میرحاج، مدیر آموزش و پرورش جرقویه سفلی از حضور در جمع باصفای دانش‌آموزان خبرنگار پانا ابراز خرسندی کرد و ضمن تبریک روز خبرنگار محضر این عزیزان، از زحمات معاون پرورشی و کارشناس سازمان دانش‌آموزی در این راستا تشکر کرد.

وی صحبت خود را با پرداختن به موضوع اهمیت و ارزش کار خبرنگاری آغاز کرد و از خبرنگاران پانا خواست تا با بررسی زندگی شهیدان والامقام این عرصه همچون شهید غلامحسین رهبر، کار خود را ارتقاء ببخشند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن تاکید بر نقش الگویی خبرنگاران پانا تصریح کرد: دختران خبرنگار پانای ما باید در بحث عفاف و حجاب به حضرت زینب سلام الله علیها اقتدا کنند.

سیدجواد میرحاج از دیگر ویژگی‌های مهم یک خبرنگار را شجاعت در تهیه اخبار و صداقت در بیان خبر برشمرد و تاکید کرد: گوشتان به دهان مقام معظّم رهبری باشد و عمارگونه در وسط میدان باشید، ولی مراقب اخبار کذب باشید.

در ادامه معاون پرورشی در این جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار محضر خبرنگاران پویا و پرتلاش جرقویه سفلی، از دانش‌آموزان خبرنگار پانا خواست تا حتماً مصاحبه با خانواده‌های معظم شهدا و تهیه مستندات شهدایی را سرلوحه و اولویت اول کاری خود قرار دهند و در این زمینه از همکاری کارشناس شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش نیز استفاده کنند.

معاون پرورشی اشاره‌ای هم به اجرای بسیار خوب خبرنگاران پانای جرقویه سفلی در رادیو پانا داشت.

نیکبخت در ادامه اظهار کرد: در جبهه‌ کاری خود حقایق را به نحو مطلوب به گوش همگان برسانید.

در این جلسه، کارشناس سازمان دانش‌آموزی نیز بیان کرد: الحمدلله در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در زمینه جذب و آموزش خبرنگاران پانا گام‌های موثری برداشته شد و با استعدادیابی و برگزاری دوره‌های توانمندسازی خبرنگاران پانا، تولید محتواهای خوبی انجام شد و امیدواریم باز هم شاهد درخشش خبرنگاران جرقویه سفلی در سطح شهرستان و استان باشیم.

در پایان جلسه از خبرنگاران پانا تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار