یک کلاهبرداری از نوع ازدواج درفارس:

صیغه وعقدموقت به صورت پیامکی

خبرگزاری پانا:یک شبکه گسترده کلاهبرداری پیامکی صیغه و عقد موقت در آباده استان فارس متلاشی شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا،طی 3هفته گذشته پیامکی مشکوک بر روی تلفن های همراه شهروندان آباده ای دریافت شده بود که: صیغه و عقد موقت در صورت تمایل عدد 7 را به همین شماره ارسال نمایید ،قیمت 90هزارتومان 1269---0910 ، پس از ارسال عدد 7 پیامک های دیگری از طرف شماره مذکور ارسال می شد که عابربانک 2457-------6277 /بنام س . ش /50هزارتومان واریز /40هزارتومان حضوری / پس از اینکه متقاضیان مبلغ 50 هزارتومان را به حساب عابربانک س . ش کارت به کارت می کردند،دیگرخبری از آن نمی شد.
چنانچه متقاضیان قبل از واریز وجه از او درخواست می کردندکه باید شمارا حضوری ببینیم فردکلاهبردار پاسخ می داد متاسفم هروقت 50 هزارتومان واریز شد آدرس و شماره تلفن را اعلام خواهم کرد.
در این میان وی در بیان مشخصات خود به متقاضیان با ارسال پیام های تحریک آمیز بالاخره موفق می شد طعمه های خود را فریب داده و آنان را وادار کندمبلغ 50هزارتومان را به حسابش واریز کنند. البته وی موفق شده بود در اراک حساب عابربانک به نام س.ش فرزند حجه اله افتتاح نماید و سیم کارت مذکور را به نام وی خریداری نماید تا واریز کنندگان وجه به وی شک نکنند وگمان برندکه با یک خانم جوان سروکار دارند. پس از شکایت برخی از فریب خوردگان موضوع در دستور کار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آباده و مسئولان امنیتی سپاه شهرستان آباده قرار گرفت و با توجه به اینکه رد ارسال کننده پیام در اراک گرفته شده بود ، با هماهنگی و به کمک مسئولان امنیتی سپاه اراک س. ش در تاریخ 14 مهر 92 در اراک دستگیر شد. پس از تحقیقات اولیه مشخص شد وی با گم کردن شناسنامه خود در دوسال پیش طعمه شخص دیگری واقع شده بود و کلاهبردار اصلی با شناسنامه او خط اعتباری خریداری و حساب بانکی افتتاح کرده بود که با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی سرانجام فردی به نام آقای ح . ش 30 ساله اهل وساکن اراک مجردشغل ازاد دستگیر شدو به کلاهبرداری گستره خود اعتراف کرد.

همچنین پیامک های انبوهی به استان های همدان ، قم ، تهران، فارس ، یزد ، کرمان .....ارسال شده است که به صورت انبوه ( میلیاردی) مبلغ 50 هزارتومان از سراسر کشور به حساب ایشان واریز شده بود. البته این واریز وجه هم اکنون ادامه دارد.

متهم با اخذ نیابت قضایی پس از دستگیری در اراک به دستور دادستان آباده، به شهرستان اباده منتقل شد و پرونده ایشان در دادستانی اباده در حال پیگیری می باشد .متهم به تمامی کلاهبرداری خود اعتراف کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار