پیام تبریک رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش لرستان به مناسبت روز خبرنگار

لرستان(پانا)- رئیس اداره فرهنگی هنری و فضاهای پرورشی استان لرستان با صدور پیامی روز خبرنگار را به اهل رسانه به‌ویژه دانش آموزان خبرنگار پانا تبریک گفت و ضمن قدردانی از خدمات این منادیان آگاهی و دانایی در جهاد تبیین، گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر حوادث زمانه‌اند و «بصیرت‌افزایی» و «ارتقا سطح آگاهی جامعه» مهم‌ترین دغدغه این اندیشمندان صاحب قلم است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش لرستان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پانا لرستان، در متن پیام حامد پارسانژاد آمده است: «هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، یادآور رشادت ‌ ها و مجاهدت ‌ های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده ‌ اند .

روز خبرنگار روز مجاهدان است که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‌ گر جهانی قرار داده ‌ اند.

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر حوادث زمانه ‌ اند. بصیرت ‌ افزایی و ارتقا سطح آگاهی جامعه مهم ‌ ترین دغدغه این اندیشمندان صاحب قلم است .

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران ‌ بها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان ‌ های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند خبرنگاران به ‌ راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه ‌ اند .

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می ‌ کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ‌ ای، مرهون تلاش ‌ های شبانه روزی آنهاست .

در سالی که مزین به «مهار تورم و رشد تولید» می ‌ باشد بر خود فرض می ‌ دانم ۱۷ مرداد ماه روز محضر کلیه خبرنگار به‌خصوص خبرنگاران فرهیخته استان گرامی داشته و عدد

روز خبرنگار بر شما خبرنگاران عزیز و خستگی ‌ ناپذیر گرامی باد . »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار