مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل:

رسالت اصلی سفیران رسانه حجاب و عفاف است

اردل(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل در جلسه سفیران رسانه، مسئله حجاب و عفاف را اصلی‌ترین محور فعالیت سفیران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رسالت اصلی سفیران رسانه حجاب و عفاف است

سعادت ظفری زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل در جلسه سفیران رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و فعالین رسانه ، حجاب و عفاف را مسئله اصلی سفیران در حال حاضر عنوان کرد و به سفیران رسانه متذکر شد که دشمن امروز از طریق رسانه محوریت حجاب و عفاف را به خصوص درمورد دانش آموزان مورد حمله قرار داده است و سفیران رسانه در این زمینه مسئولیت سنگینی بر عهده دارند .

ظفری زاده در ادامه گفت: رسانه می‌تواند در جامعه باعث معرفت بخشی و آگاهی بخشی شود و شما سفیران رسانه می‌توانید در مبانی معرفتی به دانش‌آموزان کمک زیادی کنید . در نظر داشته باشید که در سالی که گذشت دشمن بیکار نبود و دو پروژه را در مدارس کلید زد که یکی مسئله حجاب بود و دشمن در این مورد آموزش و پرورش را هدف قرار داد زیرا می‌دانست که آموزش و پرورش یکی از نهادهای فرهنگی است .

وی در ادامه سخن مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت : دانش‌آموزان سفیر رسانه این نکته را که حضرت آقا فرمودند مورد توجه قرار دهید که فرمودند رشد هر مملکتی منوط به رشد آموزش و پرورش است و دشمن هم از همین جهت است که آموزش و پرورش را مورد هجمه قرار داده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل در پایان گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته ارائه‌ کرد و از مهم ترین مواردی که یادآور شد کسب مجوز مدرسه نمونه پسرانه متوسطه اول پس از تلاش های طولانی برای شهرستان بود.

در پایان جلسه لوح های تقدیر سفیران رسانه که از طرف مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ارسال شده بود به دانش‌آموزان سفیر رسانه شهرستان اردل اهدا شد.

دانش‌آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار