مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد:

خبرنگاران بازوی قدرتمند رسانه در آموزش و پرورش اند

شهرکرد (پانا)_ مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد در نشستی با حضور خبرنگاران دانش آموز پانا خبرنگاران را بازوی قدرتمند رسانه در آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران بازوی قدرتمند رسانه در آموزش و پرورش اند

حمیدرضا اکبری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد در نشستی با خبرنگاران دانش آموز پانا علاوه بر تبریک پیشا پیش روز خبرنگار افزود: خبرنگاران هویت اصلی رسانه را تشکیل می دهند، و وجود خبرنگاران در مدارس می تواند به پیشرفت دستاورد های انقلاب اسلامی کمک بسازیی کند.

وی در ادامه گفت: خبر خوب هنگامی به انتشار می‌رسد که نویسنده آن خبر ارزش‌های خبری را در نظر داشته باشد، و تلاش کند تا حقیقت را بازگو سازد و به درستی خبر را به مخاطبش انتقال دهد.

او در ادامه اظهار کرد: خبرنگاران طلایه‌داران جامعه و گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند؛ یک خبرنگار باید آگاهی کامل از صحت اطلاعات مشروح خبرش داشته باشد، بتواند به خوبی نگاه کند و رویداد ها را به مخاطبان غایب به درستی انتقال دهد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران در شکل‌گیری افکار عمومی مردم نقش به سزایی دارند، اما این نقش هنگامی موثر خواهد بود که یک خبرنگار بتواند خبر را به نحوی بنویسد تا قابل درک برای عموم مردم و مسیولین باشد.

حمیدرضا اکبری در پایان این نشست از دانش آموزان خواست تا در این عرصه، مصمم، راستگو و رازدار باشند.

خبرنگاران: مرضیه امیرخانی، فاطمه آقابابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار