وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با پانا:

ظرفیت‌های کشور می‌تواند در جوان‌ها امید ایجاد کند

مسیر پرشتاب پیشرفت کشور با هدایت‌های مقام معظم رهبری ادامه دارد/ با کمک وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان بیشتری می‌توانند از اینترنت کودک استفاده کنند

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مسیر پرشتاب پیشرفت کشور با هدایت‌های مقام معظم رهبری ادامه دارد، گفت ظرفیت خوبی در کشور وجود دارد که این ظرفیت‌ها، می‌تواند در جوان‌ها امید ایجاد کند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت‌های کشور می‌تواند در جوان‌ها امید ایجاد کند

عیسی زارع پور در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «سال گذشته پلتفرم‌ها و سکوهای بومی کشور قابلیت‌هایی که امروز دارند را نداشتند و این نشان‌دهنده این است که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان کشور بسیار زیاد است و ما می‌توانیم حرف برای گفتن در دنیا داشته باشیم.»

وی افزود: «دو هفته گذشته میزبان اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو بودیم و از وزرای ارتباطات کشورهای همسایه نیز دعوت کرده بودیم و بیش از ده کشور حضور پیدا کرده بودند. برای آنها نمایشگاهی از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور بخش خصوصی برگزار شد. بعضی از دستاوردها برای آنها شگفت‌آور و جالب توجه بود.»

وزیر ارتباطات گفت: «بعضی از محصولات ما امروز به خارج از کشور صادر می‌شود و اینها نشان می‌دهد که ظرفیت خوبی در کشور وجود دارد و می‌تواند در جوان‌ها ایجاد امید کند.»

روزانه پذیرای میلیون‌ها نفر از هموطنان در پیام‌رسان‌های بومی هستیم

وی اضافه کرد: «در حوزه پیام‌رسانی نیز روزانه پذیرای میلیون‌ها نفر از هموطنان در پیام‌رسان‌های بومی هستیم. اتفاقی که یک سال پیش نیز وجود نداشت یا در حوزه فضایی ما از ده کشور برتر هستیم و همه اینها اتفافات خوبی است که می‌تواند حال جوانان را بهتر کند و امیدشان را به آینده بیشتر کند. مسیر پرشتاب پیشرفت کشور با هدایت‌های مقام معظم رهبری ادامه دارد. بخشی از جهاد تبیین بر عهده ما و بخشی دیگر بر عهده شما خبرنگاران است.»

وی در خصوص راه‌اندازی اینترنت کودک نیز گفت: «سایت https://456.ir راه‌اندازی شده است و وظایف خود را انجام داده‌ایم. با کمک وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان بیشتری می‌توانند از این سایت استفاده کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار