مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

یکی از راه‌های تقویت هویت ملی دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای راهیان نور است

تهران (پانا)-علی آمره مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ در جلسه ستاد راهیان نور آموزش وپرورش منطقه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت ستودنی وبا برکت کاروان راهیان نور؛ یکی از راههای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء را کاروان راهیان نور دانست که موجب تقویت هویت ملی دانش آموزان می شود .

کد مطلب: ۱۳۹۲۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
یکی از راه‌های تقویت هویت ملی دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای راهیان نور است

جلسه اعزام کاروان راهیان نور آموزش وپرورش منطقه 8 به مناطق عملیاتی غرب کشور باحضور علی آمره، رییس آموزش وپرورش و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه واعضای شورای معاونین در سالن شورا ثامن الحجج تشکیل شد.

علی آمره با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت ستودنی وبا برکت کاروان راهیان نور وتاکید بر تداوم آن،اظهار کرد: یکی از راههای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداءهمین کاروان راهیان نور است که دانش آموزان از نزدیک با ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در ادامه ایشان افزود: راهیان نور حرکت خوب و رو به رشدی است و باید با نظارت صریح، روشن و واضح بر اساس احساس تکلیف به وظایف خود در حوزه راهیان نور عمل کنیم.

آمره ادامه داد: دغدغه واحد تمام مجریان برگزاری راهیان نور دغدغه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در موضوع فرهنگ اعم از جنگ نرم، اقدامات فرهنگی و تهاجمات فرهنگی است و امروز بستر حضور همه آحاد مردم از اقشار مختلف جامعه با قومیت ها و مذاهب گوناگون در این مناطق فراهم شده است و باید از این بستر برای اجرای برنامه های اثر گذار برای تقویت هویت ملی دانش آموزان در راستای تحقق ساحت سیاسی سند تحول بنیادین استفاده کرد.
لازم به ذکر است دیگر اعضای شرکت کننده، ضمن بیان نقطه نظرات در موضوعات مختلف مطروحه در این جلسه، با بررسی راهکارها ، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار