مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

گفتمان واحد از معنای تربیت در مدارس پیگیری می‌شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی بر گفتمان‌سازی واحد در امر تربیت در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان واحد از معنای تربیت در مدارس پیگیری می‌شود

علی مطهری در دیدار با معاون و روسای ادارات پرورشی و فرهنگی و همکاران حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: توجه به تربیت در مدارس از اهمیت مواردی بالایی برخوردار که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده است.

وی با اشاره به تاکید سند تحول بنیادین بر مقوله تربیتی اظهار کرد: باید تلاش کنیم رشد همه جانبه دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین و ساحت های شش گانه در حوزه آموزش و پرورش تسهیل گردد.

مطهری تقویت هویت ملی و باورهای دینی در بین نسل جوان را ضروری عنوان کرد و گفت: برای مقابله با جنگ نرم باید با جهاد تبیین و با شناخت و آگاهی بخشی و تبیین ارزش های اسلامی هویت ملی و دینی و مسئولیت پذیری را در بین دانش آموزان تقویت کنیم.

مدیر کل آموزش وپرورش استان در بخشی از سخنان خود رعایت قوانین را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از اصلی ترین لازمه های سیستم های اداری، وجود قوانین و مقررات و قواعد مدون و مشخص می باشد که نتیج اش پایبندی به اجرای این قوانین به نظم و انضباط در سیتم و افزایش کارایی و بهر ه وری خواهد شد.

وی در همین راستا افزود: قوانین مشخص در امور جاری آموزش و پرورش استان هموار مورد تاکید و پیگیری بوده و ارتقاء فرهنگ پایبندی به قانون مطالبه عامه ی مردم می باشد و باعث افزایش سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم خواهد بود و این مهم از اهداف اصلی در حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش نیز می باشد که باید در این مسیر حرکت کنند.

گفتی است در پایان این جلسه تورج سلیمان زاده بعنوان رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل، احمد امامی بعنوان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و عسگر دهقانی بعنوان رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان معرفی شدند.

همچنین در این جلسه از زحمات محمد فاطمی در ایام تصدی مسئولیت اداره فرهنگی و هنری معاونت پرورش و فرهنگی اداره کل تقدیر و وهاب مرادیان بعنوان رئیس جدید این حوزه معارفه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار