رتبه 164 کنکور ریاضی که به دنبال ادبیات نمایشی رفت

تهران(پانا) - محمد هادی خفاجی تهیه کننده برنامه چند روایت معتبر که رتبه 164 کنکور را در سال 1386 کسب کرده است درباره حضورش در عرصه فعالیت‌های هنری و همچنین شرح جزئیات برنامه جدیدش در شبکه دو سیما پرداخت.

کد مطلب: ۱۳۹۲۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رتبه 164 کنکور ریاضی که به دنبال ادبیات نمایشی رفت

محمد هادی خفاجی؛ تهیه کننده و کارگردان هنری کسی که رتبه ۱۶۴ ریاضیات سال 86 است و در دانشگاه تهران مکانیک خواند و پس از دریافت کارشناسی مکانیک به دنبال هنر رفت و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی گرفت و از سال 90_91 به شکل حرفه ای شروع به کار کرد .

وی در گفت‌وگو با پانا درباره حضورش در عرصه فرهنگ و هنر گفت: «از سال 90_91 به شکل حرفه ای شروع به کار تهیه کنندگی و کارگردانی کردم و تا الان به دنبال پیشرفت در حوزه فرهنگی بودم.»

کارگردان چند روایت معتبر درباره فصل دوم این برنامه شرح داد: «فصل دوم چند روایت معتبر در قاب شبکه دو سیما قرار گرفت. این برنامه فرم محور است و شامل ۴ آیتم است، آیتم اول خط رو خط(جمله ای خوانده می شود سپس نظر دهی به شکل مخالف و موافق انجام می شود)، آیتم دوم گزاره های فردی(یک موقعیتی گفته و فرض می شود و در آخر سوالی تحت عنوان آیا...پرسیده می شود و با بله و خیر جواب داده می شود)، آیتم سوم تاکنون(موقعیتی گفته می شود و درباره آن خاطره می گویند) و آیتم چهارم روایت ناحیه نام دارد.»

خفاجی از نوع ساختار و موضوع روایت معتبر گفت: «ساختار این برنامه، ترکیبی، ‌تولیدی و گفتگومحور است که با نگاهی تجربی و برگرفته از تصاویر واقعی، به سختی‌ها‌، دغدغه‌ها و سبک زندگی اقشار مختلف جامعه می‌پردازد و همچون فصل قبل، مهمانان برنامه با هم به گفت‌وگو و تبادل نظر خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: راوی برنامه که حکم مجری برنامه را دارد، خط و مسیر کلی موضوع برنامه را مشخص می‌کند. تغییر دکور، انجام چالش و بازی‌های جدید به همراه حضور تماشاگران در استودیو از تغییرات اصلی این برنامه در فصل دوم است.»

«چند روایت معتبر» کاری از گروه اجتماعی اقتصاد شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی خفاجی است که از دهه دوم محرم، دوشنبه 9 مرداد تا جمعه ساعت 22 پخش شده و بازپخش آن روز بعد ساعات 5 صبح و 17:30 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار