مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد؛

جزئیات جلسه کمیته اضطرار پدیده گرد و غبار استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر شناسایی چشمه‌های استانی و فرا استانی گردو غبار گفت رسیدگی و مدیریت پدیده گردوغبار در استان تهران یک موضوع ملی است.

کد مطلب: ۱۳۹۲۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات جلسه کمیته اضطرار پدیده گرد و غبار استان تهران

حامد یزدی مهر امروز در حاشیه جلسه کمیته اضطرار پدیده گرد و غبار استان تهران که در اداره کل مدیریت بحران استان تهران با حضور اعضای عضو ستاد برگزار شد، اظهار کرد: پدیده گرد و غبار در استان تهران یک موضوع ملی است و نباید فقط به برگزاری جلسات بسنده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه در حوزه تهدیدات گردوغبار ضروری است که چشمه‌های گردوغبار داخل استانی شناسایی شوند، گفت: با شناسایی این چشمه‌ها می‌توان راهکارهایی را ارائه داد.

یزدی‌مهر با اشاره به اینکه چشمه‌های گردوغبار در استان‌های همجوار نیز از اهمیت ویژه برخوردار هستند، افزود: ضروری است که همفکری و گفتمان با استان‌های درگیر و استفاده از درس آموخته‌های این مناطق درخصوص مواجهه با گردوغبار در دستور کار اعضای کمیته قرار بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان کرد: نکته با اهمیت بعدی، بررسی آسیب پذیری‌های استان از کشورهای همجوار است که می‌توان این موضوع را از طریق سازمان‌های مربوطه پیگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته بالغ ۲۰جلسه در حوزه گردوغبار برگزار شد، بیان کرد: استفاده از درس آموخته‌های مراکز علمی و دانشگاهی استان‌های دیگر می‌تواند در حل این معضل در استان تهران راهگشا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار