در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

پاسخ ‌شهرداری تهران به انتقادها درباره نگهداشت شهر

تهران (پانا) - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تاکید کرد که وضعیت نگهداشت شهر روز به روز به وضعیت مطلوب نزدیک‌تر می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۱۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ ‌شهرداری تهران به انتقادها درباره نگهداشت شهر

حسین نظری در گفت‌وگو با پانا درباره گلایه‌هایی که درباره نگهداشت شهر و اظهار‌نظر یکی از مدیران شهری که اعلام کرده بود وضعیت نظافت در تهران خوب نیست و طی یک ماه آینده وضعیت به شرایط حداقلی خواهد رسید، گفت:‌ «شهرداری تهران در بحث نگهداشت به‌دنبال تحول و بهبود وضعیت است اما اینکه بگوییم وضعیت نگهداشت زیر صفر بوده درست نیست. چند طرح نگهداشت از سال قبل اجرا شده و وضعیت نگهداشت شهر در مقایسه با شهرهای دنیا در وضعیت بسیار خوبی است. آن‌چه ایده‌آل است بسیار بهتر از وضعیت کنونی است و تلاش می‌کنیم روزبه‌روز وضعیت نگهداشت شهر بهتر شود و به وضعیت مطلوب برسد.»

تکلیف شهرداری درباره حضور سگ‌های خانگی در بوستان‌های تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره انتقاد برخی اعضای شورای شهر تهران و شهروندان نسبت به حضور سگ در بوستان‌های تهران و تجمع سگ‌های خانگی بدون قلاده در فضای بازی کودکان هم گفت: «در بحث ورود سگ و سایر حیوانات به بوستان‌ها، کمک چند‌جانبه می‌خواهیم از جمله کمک رسانه‌ها. نگهداری حیوانان فرهنگ خود را دارد و در محیط‌های عمومی که کودکان و خانواده‌ها حضور دارند، نباید حضور داشته باشند که تکلیف ما نصب تابلوی ممنوعیت ورود و تذکر توسط نگهبان پارک است که متاسفانه به این تذکرات توجهی نمی‌شود.»

نظری تاکید کرد: «درخصوص مشکلاتی که وجود دارد نیز هر ارگانی که مسئولیت دارد، باید پای کار بیاید و به وظایف خود عمل کند و مردم هم کمک کنند تا شهرداری در ساماندهی این موضوع موفق شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار