مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

توهین به قرآن کریم مصداق بارز ترویج خشونت، اهانت به انسانیت و آزادی است

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پیامی ضمن محکومیت توهین به قرآن کریم گفت توهین به قرآن کریم مصداق بارز ترویج خشونت علیه تمام مسلمانان و اهانت علنی به انسانیت و آزادی است.

کد مطلب: ۱۳۹۱۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
توهین به قرآن کریم مصداق بارز ترویج خشونت، اهانت به انسانیت و آزادی است

در متن پیام سید علیرضا موسوی نژاد آمده است:

باسمه تعالی

«إِنَّا نَحنُ نَزَّلنَا ٱلذِّکرَ وَإِنَّا لَهُۥ لَحَفِظُونَ

امروز جهان کفر با منظومه‌ای از پیش‌ طراحی‌ شده و پروژه‌ای پیچیده در غرب به نبرد با اسلام برخواسته که خروجی آن، اسلام‌هراسی سیستماتیک و نظام‌مند در برخی کشورهای اروپایی است.

دولتمردان و رسانه‌های غربی به‌صورت کاملاً عامدانه، بر روی خروجی ماجرا و ظاهر آن متمرکز شده و با عناوین و بهانه‌هایی واهی مانند عدم مغایرت این اقدام وقیحانه با قانون اساسی آن ها، چنین هتک حرمتی را توجیه می‌کنند.

توهین به قرآن کریم، نه‌تنها هتاکی به پیروان دین اسلام، بلکه مصداق بارز ترویج خشونت و اهانت علنی به به انسانیت و آزادی محسوب می‌شود که سکوت در برابر آن جایز نیست.

شواهد و مستندات محکم و غیرقابل‌انکار نشان می‌دهد که قرآن‌سوزی اخیر در سوئد و دانمارک، خروجی همان ساختار، نقشه و توطئه ای مهندسی شده از سوی نهادهای فکری، امنیتی و رسمی غرب است که منظور و محصول نهایی آن، تلاش برای تضعیف جایگاه اسلام و نماد اصلی آن، یعنی کتاب انسان‌ساز و مقدس قرآن کریم است.

بی تردید لابی‌های سنگین موساد با احزاب سنتی و نوینی که در غرب وجود دارند، اعم از سوسیال‌ دموکرات‌ها، محافظه‌کاران و خصوصاً احزاب نوظهور اسلام‌ستیز، در پشت پرده این آرایش جنگی غرب قرار دارند.

مترادف وانمود کردن «آزادی بیان» و «اهانت»، یک فریب آشکار است.زمانی که در غرب، «آزادی» و مشتقات آن مانند «آزادی بیان» و «حقوق بشر» به‌گونه‌ای وارونه و در تعارض با ذات بشری تعریف می‌شود، «آزادی‌خواهی» نه به معنای صیانت از حقوق انسان‌ها، بلکه به معنای اباحه‌گری در ابعاد فردی و اجتماعی است؛ بنابراین، در اینجا آزادی‌خواهی به اسم رمز غرب در سرکوب قطرت انسانی تبدیل شده و اهانت به ادیان الهی که مروج آزادی واقعی انسان‌ها از قیود دنیوی هستند، حکم یک مطلوبیت را پیدا می‌کند. آنچه اخیراً در سوئد و دانمارک رخ داد، به‌وضوح نشان داد که تعریف غرب از آزادی‌خواهی چگونه و بر مبنای چه پیش‌فرض‌هایی صورت می‌گیرد.

بنابر این لازم است آحاد مسلمین در سراسر گیتی، با ابراز نفرتِ خود از صدور مجوّز در اهانت به ساحت قدسی قرآن کریم، زمینه را برای تکرار چنین اقدامات بی‌شرمانه‌ای، نامساعد کنند.

این جانب به نمایندگی از خانواده‌ بزرگ، متدیّن، بصیر و انقلابی فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا ایشان، ضمن محکومیت این اقدام موهن و گستاخانه، مراتب اعتراض این قشر از جامعه بهارستان علم و ادب را به دنیای وحشی غرب به ویژه دولت حامی و تروریسم پرور سوئد ابراز و پیگیری‌های قانونی را جهت عدم تکرار چنین اقداماتی از مراجع ذی‌صلاح، خواستارم.

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار