مدیر آموزش و پرورش ملارد:

پرداختن به تربیت و امور پرورشی، از اولویت‌های سال تحصیلی جدید در مدارس ملارد است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، پرداختن به تربیت و امور پرورشی را از اولویت‌های جدی سال تحصیلی جدید در مدارس ملارد عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پرداختن به تربیت و امور پرورشی، از اولویت‌های سال تحصیلی جدید در مدارس ملارد است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در نشست هم اندیشی شورای آموزش و پرورش ملارد در دبیرستان پیامبر اعظم بیان کرد: تربیت و مسائل پرورشی مدارس در طی سال تحصیلی جدید بسیار امر مهم و ضروری است.

وی در رابطه با برنامه‌های تربیتی که در تابستان برای اوقات فراغت دانش‌‌آموزان طراحی شد، گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته توانستیم با کمک مدارس و برخی مسئولین گامی بلند در جهت تربیت و پرورش دانش‌‌آموزان برداریم و این مسئله موضوع مهمی در جهت ترویج مسائل پرورشی است.

تیموری‌راد افزود: برنامه‌های مختلفی از جمله گسترش طرح امین در مدارس، توسعه پایگاه‌های تابستانی و افتتاح زمین چمن مصنوعی را در تابستان امسال داشتیم که سعی بر این است تا این برنامه‌ها تا آغاز سال تحصیلی ادامه داشته باشد و همچنین سعی داریم این برنامه‌ها با کمک مدارس در طی سال تحصیلی بهتر و گسترده‌‌ شود.

این مقام مسئول تصریح کرد : اینکه ما بتوانیم در کنار تحصیل دانش‌‌آموزان در طی سال تحصیلی جدید، تربیت و مسائل پرورشی را نیز تعطیل نکنیم و این مسئله هر روز بهتر و جدی‌‌تر باشد بسیار امر مهم و ضروری است که امیدواریم این موضوع با کمک مدارس و مسئولین شهرستان صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید باید کاری انجام دهیم تا دانش‌‌آموزان از همان ابتدای سال تحصیلی به مسائل پرورشی و تربیتی علاقه پیدا کنند و بتوانیم گامی بزرگ در جهت مسائل پرورشی مدارس برداریم.

امام جمعه ملارد نیز طی سخنانی در این نشست بیان کرد: مرکز تربیت دانش‌آموزان، آموزش و پرورش است و نگاه ما در پرورشی تقویت روحیه اخلاق‌مداری است.

وی تأکید کرد: در امور پرورشی با کمبود نیروی انسانی فعال مواجه هستیم، کار تربیتی نیاز به هزینه دارد. به آموزش، و پرورش نگاه هزینه‌ای نداشته باشیم.

دانش‌‌آموز خبرنگار : فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار