فرماندار اصفهان:

پیام عاشورا ایستادگی در راه دین و تا پای جان ایستادن در مقابل دشمنان است

اصفهان (پانا) - فرماندار اصفهان گفت پیام عاشورا ایستادگی در راه دین، مقاومت برای مستضعفان، تلاش برای تحقق دستورات خداوند و تا پای جان ایستادن در مقابل دشمنان دین است.

کد مطلب: ۱۳۹۱۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام عاشورا ایستادگی در راه دین و تا پای جان ایستادن در مقابل دشمنان است

محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: پیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است، پیام عاشورا زیر بار ظلم نرفتن است، آزادگی است، به اسارت دشمن نرفتن است، پیام عاشورا این است که ما تسلیم دشمنان نشویم، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و ما هم پیام عاشورا را که تحقق آرمان های اباعبدالله الحسین(ع) است را باید عملی کنیم.

وی افزود: زنده نگه داشتن نهضت عاشورا برای سلامت دین و دنیای ما مفید و ضروری است و انشاالله همه برای آن تلاش می کنند. حفظ خانواده، صرفه جویی کردن، اخلاق محور بودن، همه اینها از اثرات ایستادگی برای پیام عاشوراست و انشاالله نوجوان‌ها همانطور که در این دهه نشان دادند مشت محکم به دهان دشمنان می زنند و پرچم عاشورا را بلند نگه می دارند، در این مسیر بمانند.

در ادامه مدیر حراست اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد: جنگی که دشمن علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است، جنگ شناختی و ترکیبی است که مهم‌ترین ابزار این جنگ استفاده از ابزار رسانه است.

علیرضا مجلسی فر افزود: از طریق جنگی که در رسانه های دشمن راه اندازی کرده اند، شناخت، فکر و رفتار انسان‌ها به خصوص جوان‌ها و نوجوانان را تحت تاثیر خود قرار داده و اطلاعات غلطی را در ذهن نوجوانان و جوانان القا می کنند.

وی افزود: قطعا برای مبارزه با جنگ نرم و جنگ شناختی باید به همان دستور مقام معظم رهبری یعنی جهاد تبیین به مبارزه با جنگ نرم برویم و بتوانیم اطلاعات درست را به جای اطلاعات غلطی که القا می کنند، ارائه دهیم.

مجلسی فر ادامه داد: مهمترین الگوی جهاد تبیین درس گرفتن از بحث عاشوراست و یعنی همان کاری که حضرت زینب و امام سجاد کردند و حقایق عاشورا را به درستی توانستند به تاریخ و مردم منتقل کنند، ما هم باید بتوانیم شبهاتی را که ایجاد می شود با درست تبیین کردن آن شبهه زدایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار