معاون پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد؛

آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع)

تهران (پانا)- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع) را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع)

سرهنگ احسان مؤمنی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع) اظهارداشت: با توجه به اینکه مراسم از ابتدای صبح در حسینه و مساجد و تکایا برگزار شده و لحظاتی دیگر دسته جات عزاداری در محلات سطح شهر تهران و معابر اصلی حرکت می‌کنند لذا ممنوعیت و محدودیت‌های تردد دیگر اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به گستردگی تردد عابرین پیاده و عزادان حسینی در سطح محورها، رانندگان و عزادارن حسینی با صبر و حوصله بیشتر رانندگی و با سرعت مطمئه حرکت کنند.

سرهنگ مؤمنی خاطر نشان کرد: رانندگان در اطراف تکایا، مساجد و حسینه ها با همکاران ما همکاری لازم را داشته باشند و پارک خودروها به صورت مورب صورت گیرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: رانندگان حتماً در صورت تردد دسته جات عزاداری از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و مسئول هیئت‌ها نیز در صورت مشاهده خودروهای امدادی حتماً همکاری لازم با آنها را داشته باشند که مراسم امروز به نحو احسن در سطح شهر تهران انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار