بهادری جهرمی در جمع خبرنگاران:

درخواست استعفای وزیر ورزش به رئیس‌جمهوری تحویل داده شده است

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت‌ درخواست استعفای آقای سجادی به رئیس‌جمهوری تحویل داده شده اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری انجام نشده است.

کد مطلب: ۱۳۹۰۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
درخواست استعفای وزیر ورزش به رئیس‌جمهوری تحویل داده شده است

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره رفع مانع قانونی انتصاب میثم لطیفی در دولت، اظهار کرد: هرچند نگاه حقوقی دولت موافق ۳۵ قاضی بود که در هیات عمومی دیوان عدالت اداری تفسیر متفاوتی از قانون داشتند و دولت منع قانونی در روش به کارگیری میثم لطیفی وجود ندارد. اما باتوجه به اینکه در نهایت دیوان عدالت اداری اعمال ماده ۹۱ دولت را نپذیرفت، رأی در دستور اجرا قرار گرفت و از مسیر قانونی دیگری بهره‌برداری شد و میثم لطیفی به شکل مستقیم قراردادی با نهاد ریاست‌جمهوری امضا کرد.

وی در خصوص استعفای وزیر ورزش نیز گفت: از زمان سانحه سقوط بالگرد، عارضه‌هایی جسمانی متعددی برای آقای سجادی ایجاد شد و چند مرتبه با رئیس‌جمهوری مذاکره داشت و به نوعی استعفا داده بود چرا که سیر درمان مطابق با سرعت مورد انتظار پیش نمی‌رفت. پزشکان هم مستمرا به او هشدار می‌دادند که نیازمند استراحت بیشتر و جراحی‌های دیگری است.

سخنگوی دولت اضافه کرد: درخواست استعفای آقای سجادی به رئیس‌جمهوری تحویل داده شده اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری انجام نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار