رئیس اداره تکنولوژی ابتدایی خبر داد :

اعزام ۱۴ مدرس استانی به دوره‌های توانمند‌سازی قطب ۷ کشوری

زنجان(پانا) - رئیس اداره تکنولوژی ابتدایی گفت۱۴ نفر از آموزگاران مقطع ابتدایی و مربیان شاغل در مراکز اختلالات یادگیری استان زنجان به دوره تامین مدرسی قطب ۷ کشوری مستقر در استان اردبیل اعزام شدند .

کد مطلب: ۱۳۹۰۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۱۴ مدرس استانی به دوره‌های توانمند‌سازی قطب ۷ کشوری

امیر داداشی با بیا اینکه این دوره آموزشی با عنوان «برنامه ملی کیفیت بخشی آموزش» در شهر سرعین استان اردبیل برگزار می شود،افزود: هدف از اجرای این دوره ارتقای کیفیت آموزشی معلمان دوره اول ابتدایی در تدریس مفاهیم و برنامه های درسی به دانش آموزان دچار اختلالات یادگیری ، مشکلات هیجانی رفتاری و ... و به تبع آن بهبود عملکرد تحصیلی این گروه از دانش آموزان در کلاس های درس است.

به گفته امیر داداشی رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی دوره ابتدایی ، این ماموریت آموزشی در امتداد الگوی توانمندسازی حرفه ای معلمان در قالب طرح شهید حاج ابراهیم همت انجام گرفته و با همکاری معاونت آموزش ابتدایی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مراجع متناظر استانی در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: مدرسان اعزامی پس از بازگشت به آموزش و راهنمایی معلمان هدف ۱۴ منطقه استان پرداخته و با تشکیل حلقه های علمی فرایند یاددهی یادگیری کلاس های دارای دانش آموزان نیازمند توجه خاص آموزشی را تسهیل کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار