درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان اردبیلی در جشنواره نوجوان سالم

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از کسب ۱۱ رتبه کشوری توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان این استان در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان اردبیلی در جشنواره نوجوان سالم

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری در ۳۲ رشته جشنواره بیش از ۱۴ هزار فرهنگی، دانش آموز و اولیاء در مرحله آموزشگاهی، شهرستانی و استانی جشنواره نوجوان سالم (یاریگران زندگی) استان اردبیل شرکت کرده بودند که از میان آثار ارسالی به مرحله کشوری، استان اردبیل توانست ۱۱ مقام کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم در دو بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی(ویژه دانش آموزان و والدین در سه مقطع) و بخش ابتکارات مدرسه ای (ویژه فرهنگیان) با محوریت۱- پیشگیری از گرایش به مصرف دخانیات و ۲- پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد مخدر برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همچنین اهداف جشنواره را ترویج شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر، ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی، توسعه نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی دانست و از زحمات همکاران حوزه پیشگیری در تمامی مناطق و نواحی این استان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار