رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

صیانت از خانواده با الگوگیری از غیرت دینی عاشورایی در هیئت های دانش آموزی تبیین شود

تبریز(پانا)- رییس دفتر نمایندگی وای فقیه در آذربایجان شرقی ضمن اشاره به نقش مهم هیئت های دانش آموزی در تربیت دانش آموزان ولایی و انقلابی، خواستار تبیین صیانت از خانواده ها با الگوگیری از غیرت دینی عاشورایی در این هیئت ها شد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
صیانت از خانواده با الگوگیری از غیرت دینی عاشورایی در هیئت های دانش آموزی تبیین شود

حجت السلام والمسلمین سید علی فقیه در همایش توجیهی تبیینی مسئولین هیئت های دانش آموزی نواحی پنج گانه تبریز گفت: امیدواریم تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر عزاداری ها به کار ببریم.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: در هیئت ها این ظرفیت است که غیرت، عزت و آزادگی را به تمام دنیا تدریس کرد و مردم مومن برای تحقق غیرت دینی و عزت انسانی شمشیر را ترجیح می دهند.

وی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام الگوی زندگی است، توجه امام حسین به بحث خانواده بود را یادآور شد و افزود: تکریم و اهتمام به حراست و صیانت از خانواده در قالب غیرت دینی در واقعه عاشورا کاملا مشهود بود.

فقیه ادامه داد: سرشت و طبیعت انسان قبول نمی کند که دیگران با انگیزه های فاسد و مسموم خانواده را مورد هدف قرار دهد و غیرت اجازه نمی دهد اعتقادات افراد خدا شناس مورد تعرض دیگران قرار گیرد.

وی یادآور شد: وقتی روز عاشورا خیمه خانواده ها مورد تهاجم قرار گرفت امام‌حسین (ع)آنان را از تعرض یه خیمه ها نهی کردند چرا که وی دریای پهناور غیرت است و با تمام‌ وجود شهادت را بر بیعت با فاسق ترجیح داد.

وی تاکید کرد: حتی اعتراض و خطبه های کمر شکن حضرت زینب سلام الله علیه نشان از وجود تربیت دینی در این خانواده دارد .

فقیه در پایان با تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش که فرصت رشد و تعالی تعالیم دینی را برای نوجونان فراهم کرده گفت: این قبیل اقدامات باعث تبلور غیرت دینی نوجوانان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار