دیدار اعضای گروه جهادی «دختی نو» با خانواده دو شهید مدافع حرم در قم

قم (پانا) - تعدادی از اعضای گروه جهادی «دختی نو» با حضور در منزل شهیدان والامقام «حسینی» و «حسینی برهانی» نسبت به مقام این دو شهید ادای احترام کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای گروه جهادی «دختی نو» با خانواده دو شهید مدافع حرم در قم

مادر روحانی شهید سیدعلی حسن حسینی برهانی در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: اولین چیزی که در ترییت فرزندانم و به خصوص سید علی برایم اهمیت زیادی داشت این بود که سعی می کردم نماز صبح شان را اول وقت به جا بیاورند و به هر طریقی که بود برای نماز صبح بیدارشان می کردم و همین اصل را برای سعادت فرزندان در نظر داشتم.

حجت الاسلام سید قربان حسینی برهانی پدر شهید نیز گفت: توصیه من به شما جوانان این است که سعی کنید در روز همیشه قرآن و دعا بیشتر بخوانید و با آنها انس بگیرید؛ به احکام خود توجه ویژه ای داشته باشید و در این زمینه مطالعه کنید.

مادر شهید سید محمد امین حسینی، دیگر شهید مدافع حرم فاطمیون نیز بیان کرد: محمد امین فرزند ارشد من بود و اهمیت زیادی به خانواده و فرزندان خود می داد؛ برای رفتنش به سوریه خیلی راضی نبودم اما بعد از اینکه به مدت ۷۵ روز از ناحیه پا فلج شد و شفا پیدا کرد از عمق دلم رضایتم را برای رفتنش به سوریه اعلام کردم.

فرزند شهید نیز گفت: پدر بنده خیلی مردم دار بود و همیشه به حل مشکلات مردم اهمیت می داد؛ تمام سعی من این هست که از پدرم الگو بگیرم و راه ایشان را ادامه بدهم.

خدیجه سادات حسینی خواهر شهید نیز گفت: به عنوان یک دختر مسلمان سعی کنید حجاب خود را حفظ کنید و تحت تاثیر فضایی که از سوی دشمنان اسلام ایجاد می شود قرار نگیرید.

شهید سید علی حسن حسینی برهانی سال ۹۵ و شهید سید محمد امین حسینی سال ۹۳ در سوریه به دست گروهک های تکفیری به شهادت رسیدند؛ مزار هر دو شهید عزیز در قطعه 31 گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) قم قرار دارد.

دانش آموز خبرنگار: سمیرا مرادیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار