مشهد قهرمان مسابقات کاراته خراسان رضوی‌ شد

مشهد (پانا) - رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی از برگزاری باشکوه مسابقات قهرمانی استان در دو بخش آقایان و بانوان رده‌های مختلف سنی خبر داد و گفت تیم کاراته آقایان و بانوان مشهد با شکست حریفان به مقام قهرمانی دست یافتند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مشهد قهرمان مسابقات کاراته خراسان رضوی‌ شد

هادی امیری با بیان این که این مسابقات ویژه سبک های WKF بوده است که با استقبال خیلی خوبی هم همراه بوده اظهار کرد در بخش آقایان تیم شهرستان مشهد قهرمان شد، قوچان در جایگاه دوم قرار گرفت و شهرستان های فیروزه و کلات نیز به صورت مشترک سوم شدند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در بخش بانوان نیز شهرستان مشهد به قهرمانی دست یافت و قوچان و نیشابور نیز به مقام های دومی و سومی دست یافتند.

امیری افزود: استقبال در این دوره از رقابت‌ها خیلی خوب و بی سابقه بوده است. به حدی که این مسابقات در طی سه روز در سالن های شهید بهشتی و خانه کاراته استان دنبال شده است. به خصوص شهرستان های مختلف استان حضور پررنگی در این رویداد مهم داشتند که به حساسیت و هیجان مسابقات هم افزوده اند.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی با اشاره به این که کاراته استان با اتحاد و همدلی در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته است ، خاطرنشان کرد: این مسابقات ویژه گروه های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بوده است که استعدادهای خیلی خوبی هم کشف و شناسایی شده اند. این نشان از توسعه و پیشرفت کاراته در شهرستان ها را می رساند که مربیان سازنده در این زمینه نقش به سزایی داشته و جای تقدیر دارند.

وی با اشاره به این که شهرستان‌های مختلفی همچون مشهد، کلات، خوشاب، قوچان، نیشابور، چناران، طرقبه، گلبهار، تربت جام و زاوه در این رقابت‌ها شرکت کرده اند، اظهار کرد: این رقابت‌ها در سطح بالایی بوده و بیشتر مبارزه ها با حساسیت دنبال شد.

امیری در پایان عنوان‌کرد: مربیان سازنده نقش تاثیرگذاری در رشد کاراته استان دارند؛ چرا که در طول سال سختی‌های زیادی را متقبل می‌شوند و استعدادهای خوب را شناسایی و پرورش می دهند. بنابراین وظیفه خود می دانیم که به مربیان برتر سازنده کاراته استان توجه بیشتری شود.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار