کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری همایش دانش‌آموزی مسیریاب در ملارد

ملارد (پانا) - کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ملارد از برگزاری همایش مسیریاب ویژه دانش‌آموزان پسر‌ و دختر پایه نهم با محوریت هدایت تحصیلی این شهرستان طی دو روز متوالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش دانش‌آموزی مسیریاب در ملارد

اکرم شهریاری، کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: این همایش با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز در دو روز ویژه دانش‌آموزان دختر و دانش آموزان پسر و اولیاء آنان در سالن اجتماعات شهید طحانی ملارد برگزار شد.

وی ادامه داد: هدایت تحصیلی روندی است که طی آن با ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموز کمک می شود تا استعداد، توانایی، علایق و ویژگی‌های شخصیتی خود، شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی، حرف و مشاغل مورد نیاز جامعه را شناخته و بر اساس آن اقدام به انتخاب اولویت شاخه، گروه و رشته تحصیلی مناسب کند.

شهریاری افزود: هدایت تحصیلی، مسیر تحصیلی و شغلی آینده دانش‌آموزان را رقم می‌زند و از این حیث بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری سمینار مسیریاب این بود که دانش‌آموزان با تیپ شخصیتی خود که از نتایج آزمون‌های رغبت و توانایی بدست آمده بود، آشنا شوند و در نتیجه مناسب‌ترین شاخه یا رشته تحصیلی را بر اساس استعداد و علاقه و امکانات و نیاز جامعه انتخاب کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار