معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان ملارد در مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد‌ از کسب رتبه سوم کشوری توسط یک فرهنگی و سه تن از دانش‌‌‌آموزان این منطقه در مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان ملارد در مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: همکار فرهنگی، اکرم شهریاری در بخش فرهنگیان در رشته برنامه عملیاتی سالانه موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد و در بخش دانش‌آموزی نیز دانش‌‌‌آموزان ثمینه عسگری و فاطمه رضایی سینکی در رشته روزنامه دیواری و محسن اسکندری در رشته روایتگری موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.

وی در مورد برگزیدگان استانی این جشنواره بیان کرد: در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم، در بخش همکاران و رشته برنامه عمل سالانه، اکرم شهریاری رتبه اول، در ایده پردازی و طراحی و تدوین راهکار، فریده پور مرادی، رتبه اول، پروین یوسفوند، رتبه دوم، در رشته مستندسازی و تدوین درس‌آموخته ها، مریم تیموری، رتبه دوم و در مقاله نویسی، فاطمه مصلح، رتبه دوم استان را کسب کردند.

حضرتقلی افزود: در مرحله استانی، در بخش دانش‌آموزی، در رشته روزنامه‌دیواری، ثمینه عسگری و فاطمه رضایی رتبه اول، در رشته گرافیک و تصویرسازی، ستایش فرخی، رتبه اول، مریم جعفری، رتبه اول، در فیلم داستانی، مهشید واعظی رتبه اول، فاطمه محمودی رتبه دوم و در رشته روایتگری، محسن اسکندری رتبه دوم شهرستانهای تهران را کسب کردند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار