مدیر کل آموزش و پرورش البرز‌:

حضور فعال و میدانی جوانان در راستای نشاط اجتماعی و امیدآفرینی اجتناب‌ناپذیر است

کرج ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز در آیین افتتاحیه مجمع شورای دانش‌آموزی استان البرز عنوان کرد حضور فعال و میدانی جوانان در راستای نشاط اجتماعی و امیدافرینی اجتناب‌ناپذیر است.

کد مطلب: ۱۳۸۸۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال و میدانی جوانان در راستای نشاط اجتماعی و امیدآفرینی اجتناب‌ناپذیر است

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: میانگین سنی دانشمندان ایرانی حدود ۳۰ سال است و این یعنی اگر جوانان ایرانی تلاش‌ و به خدا توکل کنند قطعاً نتیجه خواهند گرفت.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر امید‌آفرینی در جامعه، اظهار کرد: حضور فعال و میدانی جوانان در راستای نشاط اجتماعی و امیدآفرینی اجتناب ناپذیر است و موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب می‌شود.

حجرگشت ادامه داد: کشور امروزه با مشکلات زیادی روبرو است، اما آنچه که اهمیت دارد این است که با وجود همین مشکلات، رشد بسیار زیادی در سطوح مختلف اتفاق افتاده است و این خود ما هستیم که می‌بایست با اعتماد به نفس و امید به آینده مشکلات را حل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: زمانی ما شاهد حضور پزشکان خارجی بودیم، حتی پزشک ایرانی به تعداد کافی نداشتیم، اما امروزه چه اتفاقی افتاده است؟ در تحصیلات دانشگاهی و صنایع خاص خصوصا نظامی، شگفتی‌های بسیار خوبی صورت گرفته است و اکثر دستاوردهای بزرگ کشور به دست جوانان غیور رقم زده شده است.

حجرگشت در پایان یادآوری کرد: نقش جوانان صاحب فکر و اندیشه می‌تواند به یاری مسئولان آمده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب آگاهی بخشی درست از وقایع مختلف شود.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار