پایان قدرت‌نمایی ۷ تن از اراذل و اوباش درتهران

تهران (پانا) - پلیس تهران بزرگ از دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با عربده‌کشی و قدرت‌نمایی و قطع عضو شهروندی باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پایان قدرت‌نمایی ۷ تن از اراذل و اوباش درتهران

به گزارش پلیس فاتب، سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در توضیح خبر دستگیری اراذل و اوباش گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه هفت نفر از اراذل و اوباش در محدوده خیابان «خوش» تهران با عربده کشی و قدرت نمایی منجر به قطع عضو شهروندی از ناحیه مچ دست شده و همچنین باعث نارضایتی و رعب و وحشت برای شهروندان شده‌اند که بررسی موضوع جهت دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه هشتم سازمان اطلاعات پلیس تهران قرارگرفت.

وی ادامه داد: در این راستا اکیپی از مأموران به محل درگیری اعزام و در پالایش های اطلاعاتی و تحقیقات محلی هویت این افراد را شناسایی کردند. بررسی های اولیه نشان از این داشت متهمان برای جلوگیری از دستگیری توسط پلیس از مخفیگاه خود نقل مکان کرده و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده‌اند. در ادامه بررسی های پلیسی و استفاده از روش‌های شناسایی نوین کشف جرم، ماموران این پلیس موفق شدند مخفیگاه متهمان را در مخروبه ای در حاشیه شهر تهران شناسایی و دستور قضائی مبنی بر دستگیری متهمان را اخذ کنند.

به گفته معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، با دستگیری ۷ شرور در عملیات منسجم پلیسی به دست آمد سرکرده این باند شرارت به استان های شرقی کشور متواری و با شناسایی مخفیگاه جدید وی دستگیر شد.

سرگرد زیدی به اعتراف متهمان به جرم ارتکابی و سابقه‌دار بودن متهمان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کلیه متهمان پس از تخقیقات تکمیلی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

وی گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود موجب ایجاد ناامنی در جامعه و سلب آسایش شهروندان شوند برخورد می‌کند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار