مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸:

حسن نظارت و امانت‌داری دو شاخص برجسته شورای نگهبان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ با حضور در دفتر نمایندگی شورای نگهبان منطقه، حسن نظارت و امانت‌داری را دو شاخص و وظیفه برجسته شورای نگهبان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
حسن نظارت و امانت‌داری دو شاخص برجسته شورای نگهبان است

منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان در دفتر نمایندگی شورای نگهبان منطقه۱۸ حضور یافت و با اعضای این دفتر دیدار داشتند.

هدایتی در این دیدار اظهار کرد: جایگاه شورای نگهبان از درجه ویژه‌ای برخوردار است که از آن جمله می‌توان به جلوگیری از انحراف در مسیر انقلاب اسلامی اشاره کرد. دشمن جایی را مورد هدف قرار خواهد داد که در راستای مخالفت با منافعش باشد بنابراین شورای نگهبان نیز مورد هدف دشمن است.

وی افزود: با توجه به مسئولیت سنگین شورای نگهبان، این نهاد سنگر محکم نظام در مقابله با نااهلان است. حسن نظارت و امانت‌داری دو شاخص و وظیفه برجسته و مهم شورای نگهبان است که در ادوارهای مختلف انتخابات در کشور توانسته به‌ خوبی ادای تکلیف کند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸ شهر تهران بیان کرد: نباید از نقش مردم و تاثیر حضور آنها در برنامه‌های سیاسی و اجتماعی به‌ویژه تعیین سرنوشت خویش غافل شد، چرا که بنا بر سفارش قرآن کریم هر ملتی خود سرنوشت خویش را تعیین می‌کند و اگر بخواهد مسیر سعادت را انتخاب کند خود باید این مسیر را بپیماید.

هدایتی با توجه به اینکه مدیریت آموزش و پرورش منطقه در انتخابات به عنوان ستاد برگزاری انتخابات فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که در موضوع انتخابات در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های نظام حرکت کنیم و در این راستا نهایت همکاری و هماهنگی را با مجموعه شورای نگهبان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: نهادها و تشکلاتی مانند شورای نگهبان در ابتدای انقلاب اسلامی شکل گرفتند، موجب تداوم این انقلاب شدند بنابراین مهم‌ترین وظیفه شورای نگهبان از دید مقام معظم رهبری صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار