مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

ثبت مهمانی غدیر در گینس در حال انجام است

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت ثبت مهمانی غدیر به عنوان بزرگترین مهمانی در گینس در حال انجام است و به عنوان یک رکورد ثبت ملی شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۸۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت مهمانی غدیر در گینس در حال انجام است

رضا صیادی در حاشیه یکصد و شصت و دومین جلسه شورای شهرتهران‌در جمع خبرنگاران در خصوص ثبت مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در گینس، اظهار کرد: جشن غدیر به همت همه مجموعه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی افزود: مردمی بودن این جشن مشخص است و حاکمیت در این جشن زیرساخت‌ها را فراهم کرد و کار اصلی توسط مردم انجام شده که البته کار بزرگی بود.

صیادی افزود: ثبت مهمانی غدیر به عنوان بزرگترین مهمانی در گینس در حال انجام است و به عنوان یک رکورد ثبت ملی شده است.

صیادی ادامه داد: نظرسنجی‌هایی که توسط دانشگاه تهران و سایر نهادها انجام شده نشان می‌دهد که ۹۸ درصد مردم از این مهمانی رضایت داشتند و هنگامی که مهمان و میزبان مردم باشند و حاکمیت تنها زیرساخت‌هارا فراهم کند، رضایتمندی ایجاد می‌شود.

به گفته وی، از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی سه لاین وجود دارد که ۱۰ کیلومتر موکب‌ها بودند و ۱۵ کیلومتر سایر خدمات که مجموعا ۲۵ کیلومتر ارائه خدمات برای مهمانان انجام شد.

وی درخصوص بودجه مهمانی غدیر نیز گفت: این بودجه توسط مردم تامین شده و از مواردی بود که کاملا مردمی بوده و هزینه‌ها قابل احصا نیست.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین درباره فعالیت پله‌های مکانیزه در شهر تهران توضیح داد.

وی گفت: بر اساس آماری که نظارت این سازمان در روز گذشته احصا کرده ۷۹ درصد یونیت‌ها روشن بوده و درصدی به دلیل گرمای هوا فعالیت نمی‌کنند. اولویت محدوده‌های پرتردد است که باید یونیت‌ها روشن باشند و اولویت بعدی قسمت بالارو پله‌های برقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار