از ۱۲ ظهر امروز مشهد تعطیل شد

امشب درباره فعالیت روز بعد ادارات تصمیم‌گیری می‌شود

مشهد (پانا) - شاخص آلودگی هوای مشهد که از صبح امروز با افزایش ریزگردها بسیار آلوده بود، با عبور از شاخص ۳۶۲ موجب تعطیلی کامل مشهد شد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
از ۱۲ ظهر امروز مشهد تعطیل شد

به دنبال تشدید آلودگی هوا و افزایش شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ساعات اخیر در سطح شهر مشهد، تصمیم بر تعطیلی فعالیت های اداری و به خصوص فعالیت های ورزشی و آموزشی پس از ساعت ۱۲ امروز در جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای مشهد تصویب شد. در جلسه امشب نیز، درباره مدیریت شرایط و وضعیت آلودگی هوای مشهد در روز بعد تصمیم گیری خواهد شد.

با توجه به بررسی آخرین اطلاعات و آمارها از شاخص کیفیت هوا و پیش بینی هواشناسی، تصمیم گیری شد که فعالیت های اداری که در مشهد در دو نوبت صبح و عصر فعال هستند به جز مجموعه های امدادی و درمانی، پس از ساعت ۱۲ فعالیت نکنند، همچنین فعالیت مجموعه های ورزشی و آموزشی نیز در این زمان متوقف خواهد شد. در صورت تداوم شرایط آلودگی، تصمیم درباره تعطیلی شهر مشهد در روز بعد نیز در جلسه امشب کارگروه اضطرار آلودگی هوا اعلام خواهد شد.

ضمناً، در مصوبه این جلسه تاکید شده است که دستگاه های امدادی و درمانی باید به طور کامل آماده باشند تا بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند.

دانش آموز خبرنگار: امیرعلی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار