رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد:

سرزدن و تکریم خانواده شهداء کمتر از طواف خانه خدا نیست

خبرگزاری پانا: رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد در دیدار از خانواده شهید بیابانگرد گفت: سرزدن و تکریم خانواده شهداء کمتر از طواف خانه خدا نیست.

کد مطلب: ۱۳۸۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در تداوم دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و در هفته نیروی انتظامی، بازدید از خانواده معظم شهید مجتبی بیابانگرد با حضور احمد آرامی رئیس شورای اسلامی شهر، هاشم سیری و خانم گلوی اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس علیان شهردار و مسئولین واحدهای ایثارگران و روابط عمومی شهرداری و سروان خادمی جانشین و سروان حسینی افسر تجسس کلانتری 12 شهر فرون آباد انجام شد.

مهندس علیان در ابتدای این دیدار گفت: هر قدمی که ما می‌گذاریم مدیون شهیدانی هستیم که جان خود را فدای وطن کردند تا ما به امنیت حاضر دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: حضور در جمع خانواده معزز شهداء موجب شادابی روح می گردد و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که می بایست با عشق به خدمتگزاری انجام شود.

وی خدمت به خانواده شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند خواند و افزود: خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند.

در ادامه این دیدار احمد آرامی رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد، ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بیان داشت: ان شاءا... اعمال و کارهایمان به برکت این روز عزیز مورد توجه درگاه احدیت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سرزدن و تکریم خانواده شهداء کمتر از طواف خانه خدا نیست، اظهار داشت: خوشبختانه توفیقی است که اکنون در خدمت و محضر خانواده معظم و معزز شهید بیابانگرد هستیم و محتاج دعای این خانواده شهیدیم تا با دعای خیر خود کاری کنند تا ما رهرو خون و ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

گفتنی است در پایان این بازدید با اهدای هدایا و لوح یاد بود از خانواده معظم شهید مجتبی بیابانگرد تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار