78 دانش‌آموز دختر زیارت‌اولی زنجانی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

زنجان (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان از اعزام 78 دانش‌آموز دختر استان زنجان به اردوی زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
78 دانش‌آموز دختر زیارت‌اولی زنجانی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

راویه قاسمی با اعلام این خبر گفت: این سفر زیارتی که به مدت 4روز پیش‌بینی شده از 28 لغایت 31 تیرماه به‌طول می انجامد.

وی با بیان اینکه اردوی زیارت اولی‌ها از برنامه های اردویی با ارزش سازمان دانش‌آموزی است که در طول یک سال گذشته با جدیت پیگیری می شود، افزود: در همین راستا در اسفند سال گذشته اولین گروه اعزامی متشکل از دانش آموزان دختر تحت پوشش کمیته امداد، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به مشهد مقدس رهسپار شدند که دستاوردهای تربیتی بزرگی برای دانش آموزان در پی داشت.

رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه در اعزام دانش آموزان سعی بر اولویت استفاده از مناطق محروم استان صورت پذیرفته، گفت: در این دوره از اردو 21 دانش آموز از شهرستان طارم، 30 نفر از ابهر، 5 نفر از خرمدره، 6 نفر از ایجرود،5 نفر از سلطانیه و 11 نفر از شهرستان خدابنده حضور خواهند داشت.

وی به برنامه‌ های پیش بینی شده در طول این اردو اشاره کرد و یادآور شد: در طول این اردو برنامه های متنوع زیارتی، فرهنگی و تربیتی برگزار می شود که 10 نفر سرپرست و مربی در اجرا این برنامه ها کمک حال سازمان دانش آموزی استان خواهند بود.

قاسمی ابراز امیدواری کرد در شهریور سال جاری با حمایت مسئولین استانی تمامی ادارات اردوی زیارتی پسران نیز برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار