معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

برگزاری اولین دوره مهارتی - رقابتی رباتیک ویژه دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از برگزاری اولین دوره مهارتی و رقابتی رباتیک ویژه دانش‌آموزان ابتدایی دوم و متوسطه اول تحت حمایت این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره مهارتی - رقابتی رباتیک ویژه دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، حسین زمانیان با اعلام برگزاری نخستین دوره مهارتی - رقابتی رباتیک ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت، گفت: این دوره با حضور 150 دانش‌آموز پسر در مقاطع تحصیلی ابتدایی دوم و متوسطه اول با همکاری مؤسسه کسب و کار ذوق در اردوگاه شهید آوینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات برای دانش‌آموزان دختر نیز برگزار شده است، افزود: در این دوره دانش‌آموزان نسبت به ساخت و مسابقه در رشته ربات جنگجو اقدام کردند.

زمانیان با اشاره به اهداف برگزاری دوره مهارتی - رقابتی رباتیک، اظهار کرد: افزایش عزت نفس، آموزش مهارت‌های زندگی، ایجاد رقابت سالم، تقویت روحیه دانش‌آموزان تحت حمایت در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت از اهداف اجرای این برنامه بود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران یادآور شد: در پایان این دوره آموزشی دانش‌آموزان با ربات‌های جنگجوی خود به رقابت پرداختند و ادارات قدس، جنوب غرب و پیشوا به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار