کارشناس مسئول تعاون و امور رفاهی منطقه تبادکان:

منطقه‌ تبادکان از نظر نیروی انسانی، بسیار وسیع است

مشهد(پانا) - کارشناس مسئول تعاون و امور رفاهی منطقه تبادکان گفت منطقه‌ تبادکان از نظر نیروی انسانی، بسیار وسیع و پهن پیکر است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
منطقه‌ تبادکان از نظر نیروی انسانی، بسیار وسیع است

وحید نیکخواه بهرامی کارشناس مسئول تعاون و امور رفاهی منطقه تبادکان در خصوص اقدامات این حوزه عنوان کرد: منطقه تبادکان به لحاظ نیروی انسانی بسیار وسیع، پهن پیکر و دارای پرسنل بالایی است. حوزه تعاون امور رفاهی هم به لحاظ کاری بسیار گسترده و تنوع کاری در منطقه تبادکان و تعاون بسیار بالا است که شامل بیمه، رفاهی، گردشگری، تسهیلات و آیتم های متفاوت است.

وی افزود: اولین بحث در کارهای رفاهی، یکشنبه های دیدار است. مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در روز های یکشنبه به منزل همکارانی که بیمار و یا از خانواده ی شهید هستند به همراه همکاران اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان عیادت میکنند و مشکلات آنها را بررسی و تا حد امکان، نسبت به حل مشکلات اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما در دو مرحله مرغ، گوشت و برنج، ویژه بازنشستگان توزیع کردیم که انشاءالله این کار ادامه دار باشد. در بحث گردشگری نیز از طریق کارگروه گردشگری استان، ۲ فضا پیش بینی شده است که اطلاع رسانی می‌شود.

وی در پایان گفت: افزایش مبلغ وام سال گذشته، ۶۰تومان بوده است که امسال این مبلغ را به ۷۰تومان افزایش دادیم. از یکم تیرماه بیمه ی تکمیلی فرهنگیان تمدید شده است. انشاءالله با کمک یکدیگر و دست در دست هم، بتوانیم به جامعه ی فرهنگیان خدمت رسانی انجام دهیم.

دانش آموز خبرنگار: عطیه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار