عضو ناظر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در صندوق ذخیره فرهنگیان:

حمایت از برنامه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان ضروری است

تهران (پانا) - عضو ناظر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت برنامه‌های صندوق برای رفع مشکلات موجود امیدوارکننده و مورد حمایت جدی کمیسیون آموزش قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از برنامه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان ضروری است

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ مهدی روشنفکر اظهار کرد: اجرای طرح ارزش مالکانه، احیای بانک سرمایه، پیگیری بدهی سنواتی دولت به اعضای صندوق، شفاف‌سازی و نظام‌مند کردن فعالیت‌ها از جمله برنامه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در دوره مدیریت نجف‌پور کردی بوده که مورد حمایت مجلس به‌ویژه کمیسیون آموزش خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه معیشت فرهنگیان بعد از بازنشستگی برای نمایندگان خانه ملت اهمیت بالایی دارد، افزود: در این راستا حراست و حفاظت از اموال آنان همواره باید به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار مسئولان و متولیان امر قرار داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مدیریت کارآمد و اثربخش در صندوق ذخیره فرهنگیان می‌تواند امید را در دل فرهنگیان به رفاه بیشتر در دوران بازنشستگی زنده کند.

روشنفکر، کاربلد بودن، دلسوزی، تعهد، خستگی‌ناپذیری و روحیه جهادی را از الزامات کار در صندوق ذخیره فرهنگیان دانست و تاکید کرد: انتظار می‌رود اولویت اول مدیریت این مجموعه، سودآوری و خلق ثروت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار