خزانه‌دار شورای شهر تهران تاکید کرد؛

انتقاد از رها‌شدن خودروهای شهرداری تهران در مجتمع مهارت‌آموزی در خاوران

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای شهر تهران با انتقاد از رها شدن خودروهای شهرداری در محوطه مجتمع مهارت‌آموزی و کارآفرینی در خاوران گفت شهرداری سه ماه فرصت دارد نسبت به ارائه گزارش و اسقاط خودروهای فرسوده اقدام کند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد از رها‌شدن خودروهای شهرداری تهران در مجتمع مهارت‌آموزی در خاوران

حبیب کاشانی با بیان اینکه همه به عشق امیرالمومنین در جشن ۱۰ کیلومتری حضور داشتند که دست تک به تک آنها را می‌بوسیم، اظهار کرد: امیدواریم این جشن هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به رها شدن خودروهای شهرداری در محوطه مجتمع مهارت‌آموزی و کارآفرینی در خاوران، یادآور شد: متأسفانه تعداد قابل توجهی از خودروهای سبک و سنگین و تعدادی از اموال شهرداری با چهره‌ای مخدوش در این فضا رها شده و منجر به هدر رفتن منابع شهرداری شده است.

کاشانی تأکید کرد: این محله یکی از محله‌های محروم جنوب شهر است و شاهد سرقت‌های میلیاردی از اموال شهرداری در این منطقه در سالیان اخیر بودیم؛ خودروهای رها شده در وضعیت آب و هوایی در فضایی بدون سقف رها شده‌اند.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بخشی از این اموال به‌صورت ضایعات از محوطه خارج شده است، تصریح کرد: تعدادی تجهیزات کامپیوتری بدون استفاده نیز در این مجتمع باقی مانده که ممکن است مورد تعرض قرار بگیرد. از سویی سارقان حرفه‌ای نیز ممکن است اقدام به سرقت کنند.

وی ادامه داد: معاونت مالی شهرداری تهران مسئولیت این مجتمع را بر عهده دارد؛ پیشنهاد می کنیم لیستی از اموال در چنین فضاهایی ارائه شود. شهرداری سه ماه فرصت دارد نسبت به ارائه گزارش و اسقاط خودروهای فرسوده اقدام کند و لایحه‌ای نیز با محوریت این اموال ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار