برپایی غرفه‌های تکریم خانواده در نجف‌آباد/ فیلم

اصفهان (پانا) - غرفه‌های تکریم خانواده در میدان امام خمینی شهرستان نجف‌آباد استان اصفهان برپا شد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی غرفه‌های تکریم خانواده در نجف‌آباد/ فیلم

غرفه های تحکیم خانواده با همکاری شهرداری نجف آباد و به همت کانون فرهنگی مسجد جامع این شهرستان با هدف پاسخگویی و رفع شبهات دینی از طریق آیات قرآن، حفظ و گسترش حجاب و عفاف، ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی و...برپا شد و شامل غرفه های گوناگونی از قبیل غرفه کودک، غرفه های قرآنی و مشاوره دینی و امر به معروف و نهی از منکر بود.

هدف از برپایی غرفه فرهنگی کودک و نوجوان آشنایی بیشتر کودکان با هفته عفاف و حجاب، داستان و واقعه غدیر خم، روز مباهله و همچنین رنگ آمیزی، نقاشی و کتابخوانی غدیر بود.

از نمونه غرفه های فرهنگی تکریم خانواده، غرفه عفاف و حجاب با هدف پاسخگویی به احکام شرعی، تبیین حجاب، غرفه فاطمیه با هدف حفظ و گسترش حجاب و عفاف، ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی و غرفه فروش محصولات فرهنگی و پذیرایی است.

این غرفه های فرهنگی در جهت تکریم خانواده و گرامیداشت اعیاد و مناسبت های مختلف توسط کانون فرهنگی مسجد جامع شهرستان نجف آباد به مدت ۱۰ روز برگزار شد و با استقبال پرشور مردم همراه بود.

برپایی چنین غرفه هایی می‌تواند تاثیر به‌سزایی در گسترش فرهنگ اسلامی، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر و تداوم مسیر شهادت و شرافت داشته باشد و به راستی که حجاب مسئله ای است که در وصیت نامه شهدای بسیاری به چشم می خورد.

دانش آموز خبرنگار: مرضیه سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار