امروز؛ مصاف بانوان فوتبالیست ایران با روسیه

آزمون: به‌دنبال تاریخ‌سازی در ملبورن هستیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان از انجام دو بازی تدارکاتی با تیم ‌روسیه ابراز خوشحالی کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امروز؛ مصاف بانوان فوتبالیست ایران با روسیه

‌به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون درباره دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال بانوان روسیه گفت: روز ‌چهارشنبه 21 تیر‌ برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه وارد این کشور شدیم. تیم روسیه از تیم‌های بسیار قوی دنیاست که در جام‌های جهانی زنان حضوری موفقی داشته و یک بار هم چهارم جهان شده است. در ادامه مسیرمان از میانمار تا استرالیا الان به پله ‌روسیه رسیدیم. خیلی خوشحالیم که می‌توانیم دو بازی تدارکاتی با تیم خوب و قوی روسیه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: هدف‌مان کسب بهترین نتیجه و عملکرد در مسابقات است. اگر بخواهیم صرفا به دنبال گرفتن نتیجه باشیم نمی‌توانیم ساختار تیمی‌مان را درست کنیم. ما باید بازی هدفمند و بدون هرگونه نتیجه‌طلبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه اظهار داشت: نتیجه‌گرایی مقطعی هست و ما به دنبال تاریخ‌سازی در ملبورن هستیم. به بازیکنان خودمان باید فرصت بدهیم. ما در ۴ بازی اخیر با دو تیم بسیار قوی اروپایی و آسیایی نتایج عالی گرفتیم. من قبلا هم گفتم نباید پشت پیروزی‌های‌مان پنهان شویم. به بازیکنانم گفتم با قدرت بازی کنید و باید برنامه‌های فنی تیم خودمان را اجرا کنیم.

آزمون در پایان خاطر‌نشان کرد: برای رسیدن به موفقیت باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم، اما نباید فراموش کنیم که پیروزی و شکست قسمتی از بازی فوتبال است.

دیدار نخست ایران و روسیه امروز (جمعه 23 تیر) ساعت 16 به وقت تهران و دیدار دوم روز سه‌شنبه 27 تیر‌ ساعت 18 به وقت تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار