رئیس دیوان محاسبات کشور:

تجربیات تخصصی کارمندان باید ثبت شود

تهران (پانا) - رئیس دیوان محاسبات کشور گفت یکی از مشکلات ما در بسیاری از دستگاه‌ها، عدم پیاده‌سازی و ثبت و ضبط تجربیات تخصصی کارمندان است که بعدها و پس از بازنشستگی بتوان از آن استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تجربیات تخصصی کارمندان باید ثبت شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دیوان محاسبات کشور؛ سیداحمدرضا دستغیب در جمع بازنشستگان دیوان محاسبات ضمن گرامیداشت روز تکریم مقام بازنشستگان، درباره لزوم استفاده از تجارب بازنشستگان اظهار کرد: معاونین فنی و مدیران دیوان محاسبات باید با تشکیل یک حلقه ارتباطی متشکل از پیشکسوتان صاحب تجربه این نهاد نظارتی را از دانسته‌های ارزشمند بازنشستگان بهره‌مند ساخته و برخی مشکلات را با استفاده از این قشر فرهیخته، حل و فصل کنند.

رئیس دیوان محاسبات کشور خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما نه تنها در دیوان محاسبات بلکه در بسیاری از دستگاه‌ها، عدم پیاده‌سازی و ثبت و ضبط تجربیات تخصصی کارمندان است که بعدها و پس از بازنشستگی آنان، بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

وی افزود: پیشنهاد بنده این است تا با تعریف پروژه‌ای تحت عنوان «تاریخ شفاهی» در دیوان محاسبات، یافته‌های ارزشمند فنی در این نهاد نظارتی به شکل استاندارد، گردآوری شود و مرجعی برای همگان بالاخص نیروهای جدیدالورود باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار