مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

راه‌اندازی خانه یاریگران زندگی ، محصول یک کار جهادی است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت راه‌اندازی خانه یاریگران زندگی ، محصول یک کار جهادی است .

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی  خانه یاریگران زندگی ، محصول یک کار جهادی است

علی موحدی در آیین افتتاح خانه یاریگران زندگی اظهار کرد: ساختمان خانه یاریگران زندگی به دلیل بی‌توجهی در سال‌های گذشته به مخروبه تبدیل شده بود، اما با کار جهادی مشترک بین آموزش و پرورش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، نوسازی و بهسازی شده و در بهترین شرایط زیرساختی به عنوان هدیه دولت، آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان است.

موحدی با بیان اینکه این فضا با کار جهادی راه‌اندازی شده است، گفت: مأموریت این مدرسه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن در جامعه است.

موحدی، توانمندسازی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان، تغییر باورهای نادرست و تحمیل اندیشه‌های غلط به دانش‌آموزان را از اهداف دشمنان در تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی دانست و اظهار کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های مختلفی از جمله اردوهای راهیان نور، فرهنگی، سیاحتی و دیگر حوزه‌ها در طول سال تحصیلی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان بوشهر در بهترین شرایط تعاملی با دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر حوزه‌ها قرار دارد، گفت: تیم‌های تخصصی مشاوره‌ای در خانه یاریگران زندگی آموزش و پرورش استان بوشهر با مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله بهزیستی، دادگستری، سپاه، کمیته امداد مستقر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار