مدارس بیرجند دوشیفت می‌شوند

بیرجند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اعلام کرد به دلیل کمبود فضای آموزشی برخی از مدارس شهر بیرجند از مهرماه امسال 2شیفت خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس بیرجند  دوشیفت می‌شوند

مجید بهدانی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور فرماندار بیرجند و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، با اشاره به مدرسه دکتر گنجی شهرک امام علی (ع) بیرجند و مشکلات آن بیان کرد: بازدیدی از این محل انجام شده و نیاز است تا مشکلات مربوط به انشعابات این مدرسه مرتفع شده تا مدرسه برای سال تحصیلی جدید آماده شود.

بهدانی با بیان اینکه چندین مدرسه در بیرجند در سال تحصیلی آینده به صورت دوشیفته فعالیت خواهند کرد، ادامه داد: می توان با استفاده از ظرفیت های شهرستانی و برنامه ریزی مناسب، نسبت به رفع مشکل در برخی از مدارس اقدام کرد.

وی گفت: طرحی با عنوان 2020 برای شناسایی 2 هزار و 20 محله کم برخوردار در کشور در حال اجراست که در بیرجند محله موسی بن جعفر (ع) با محرومیت خیلی شدید مواجه است و باید برای رفع مشکلات این محله و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی در آن اقدام کرد.

بهدانی در خصوص وضعیت نمازخانه های مدارس شهرستان نیز اظهار کرد: 2 نمازخانه در بیرجند در حال ساخت است و پویش کلاس بهشت نیز برای جذب مشارکت خیرین برای ساخت نمازخانه ها در حال اجرا بوده و افراد می توانند با پرداخت کمک های خود به شماره حساب 6965567664 نزد بانک ملت، در این کار خیر سهیم باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند از هدایت تحصیلی 4 هزار و 912 دانش آموز پایه نهمی خبر داد و عنوان کرد: برگزاری همایش منطقه ای هدایت تحصیلی، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و بازدید از نمایشگاه مشاغل کمک شایانی به این حوزه کرده است.

وی گفت: سال گذشته 23 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت را در بیرجند داشته ایم که امسال این رقم به 62 پایگاه رسیده و هم اکنون 5 هزار و 259 دانش آموز از کلاس ها بهره‌مند هستند.

دانش آموز خبرنگار: مطهره علی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار