نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی:

مبنای موفقیت در کارها، داشتن عزم و اراده قوی است

گلوگاه (پانا) - نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی گفت: داشتن پول و امکانات تنها مبنای موفقیت در کارها و برنامه‌ها نیست، عامل و مبنای اصلی، داشتن عزم و اراده قوی است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مبنای موفقیت در کارها، داشتن عزم و اراده قوی است

غلامرضا شریعتی در دیدار مدیر و معاونان آموزش و پرورش و اعضای مجمع خیرین آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت: در پروژه های آموزش و پرورش شهرستان، با تعاملی که با دستگاه های مسئول وجود دارد، گشایش های فراوانی به وجود آمده است.

شریعتی در پاسخ به دغدغه های اعضای مجمع خیرین در خصوص پیشرفت پروژه های آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد: ۶ میلیارد ریال جهت خرید صندلی های سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی شهید غلامعلی کلبادی نژاد و تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است.

وی بیان کرد: مدرسه شهید زاهدی شهرستان گلوگاه نیز از مدارس فرسوده و تخریبی است که ساخت ساختمان جدید آن در دستورکار قرار دارد؛ در خصوص تکمیل دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان نیز کمک صورت می گیرد.

این نماینده مجلس افزود: در خصوص دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز، طی رایزنی با یکی از مجموعه ها، کمکی به این منظور انجام می شود.

غلامرضا شریعتی گفت: حجم‌ وسیعی از اعتبارات شهرستان به جهت مشکلات و درخواست مردم در دسترسی به آب آشامیدنی در این حوزه مصرف شده است؛ در زمینه آموزش و پرورش جای نگرانی وجود ندارد زیرا این خلأ را از مسیرهای دیگر جبران می‌کنیم.

وی بیان کرد: با فرمانداری شهرستان نیز مکاتبه داشتیم تا در کمیته برنامه ریزی شهرستان، اعتبار‌‌ خوبی را برای آموزش و پرورش شهرستان در نظر بگیرند.

وی عنوان کرد: کمک شایان توجهی از طرف کمیسیون عمران مجلس به سازمان نوسازی کشور صورت گرفته است که در نمونه هایی همانند آسفالت کردن مدارس شهرستان مشهود است.

در ابتدای این جلسه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه ضمن خوش آمدگویی به نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، به ارائه گزارشی از فعالیت های آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه پرداخت.

در ادامه، رییس مجمع خیرین آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه و‌ جمعی از اعضای مجمع نیز به بیان دغدغه ها و نظرات خود پرداختند و در خصوص ساخت مدرسه شهید زاهدی در زمین مدرسه معرفت قدیم تأکید کردند که نماینده هم در این خصوص قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار