مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

توسعه نهضت سواد‌آموزی، عاملی اثرگذار بر پیشرفت همه‌جانبه جامعه است

ملارد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه معاونین و روسای ادارات سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها در ملارد، توسعه نهضت سواد‌آموزی، را عاملی اثرگذار بر پیشرفت همه جانبه جامعه، عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
توسعه نهضت سواد‌آموزی، عاملی اثرگذار بر پیشرفت همه‌جانبه جامعه است

علیرضا عبدی، معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه معاونین و روسای ادارات سوادآموزی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها در مرکز آموزشی شهید باهنر شهرستان‌ملارد با توجه به اهمیت گسترش و پیشرفت موضوع مهم سوادآموزی در جامعه، بیان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است زمینه گسترش آموزش و تحصیل را فراهم کرد، شرکت در دوره‌های آموزشی و فراگیری مطالب نقش پررنگی در پیشرفت این مسئله دارد، همکاران باید در این عرصه اظهارنظر کنند و ایده‌ها و پیشنهادات خود را با دیگر همکاران و مسئولان به اشتراک بگذارند.

وی افزود: نظارت بر این موضوع امری بسیار با اهمیت است که بر عهده سازمان‌ها و ادارات است، بررسی عوامل موثر بر پیشرفت نهضت سواد‌آموزی نیز نقش اثرگذاری در توسعه این امر مهم دارد.

همچنین مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های ‌تهران نیز، ضمن اشاره به اهمیت موضوع سواد آموزی، بیان کرد: ما در شهرستان‌های استان‌تهران سه ویژگی مهم و چشمگیر داریم، از این سه ویژگی می‌توان به فعالیت‌های مجموعه‌های مختلف، قابلیت اجرایی ایده‌ها و گسترش راه‌های پیشرفت و حضور و فعالیت گسترده مسئولان اشاره کرد.

وی افزود: ما در تلاش هستیم از طریق دوره‌های آموزشی برای پیشرفت و توسعه سوادآموزی به نتیجه‌ای مطلوب دست بیابیم زیرا توسعه نهضت سوادآموزی به پیشرفت همه‌جانبه جامعه کمک می‌کند.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار