رئیس سازمان نهضت سوادآموزی

معلم‌ِ خوب زمینه تحول را در جامعه ایجاد می‌کند

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت با داشتن یک معلم‌خوب حتی در شرایط کمبود امکانات می‌توانیم زمینه تحول در جامعه ایجاد کنیم.

کد مطلب: ۱۳۸۶۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معلم‌ِ خوب  زمینه تحول را در جامعه ایجاد می‌کند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا عبدی به عنوان نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در بازدید از فرایند استخدام معلمان جدید استان فارس و در جمع ارزیابان فرایند جذب معلمی گفت: اگر با تمام امکانات در مسیر تعلیم و تربیت قدم برداریم اما معلم خوبی نداشته باشیم، به هیچ یک از اهدافمان نخواهیم رسید.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی افزود: حتی اگر امکانات کمی داشته باشیم ولی با داشتن یک معلم خوب می‌توانیم زمینه تحول در جامعه را ایجاد کنیم.

عبدی ادامه داد: تعبیر رهبری که معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور نامیدند در زمینه نقش معلم بسیار هوشمندانه است.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در فرایند استخدام معلمان جدید استان فارس به نقش مهم کار ارزیابان فرایند گزینش اشاره کرد و آن را بسیار مهم دانست؛ چراکه می‌تواند سرنوشت انسان‌ها را رقم بزند.

عبدی گفت: انتخاب صحیح معلم می‌تواند منجر شود تا بزرگانی همچون علامه‌جعفری به دست این معلمان تربیت شوند که دنیا را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد‌.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در فرایند استخدام معلمان جدید استان فارس گفت: ارزیابان گزینش معلمی باید با در نظر گرفتن همه جوانب قانونی و اخلاقی، به نحوی انتخاب کنند که حقی از کسی ضایع نشود و بهترین‌ها وارد آموزش و پرورش شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آینده فرزندان جامعه ما به دست کسانی هست که شما ارزیابان انتخاب خواهید کرد لذا جز رضای خدا چیزی را مدنظر قرار ندهید.

محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این جلسه گفت: تا مهرماه سال جاری بیش از ۷ هزار معلم از طریق برگزاری آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش فارس می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این مرحله حدود هزار و 540 به عنوان آموزگار بعد از طی مراحل گزینش، جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.

عسکری خاطرنشان کرد: این افراد از بین بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر که در مرحله اول آزمون استخدامی قبول شده‌اند انتخاب شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار