دیدار مردمی اقراریان در امامزاده قاضی الصابر(ع) محله ده ونک

تهران (پانا) - رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای شهر تهران با حضور در جمع نمازگزاران محله ده ونک با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مردمی اقراریان در امامزاده قاضی الصابر(ع) محله ده ونک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان عضو و رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران با همراهی حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ ، حجت الاسلام سید محمدی تولیت آستان امامزاده قاضی الصابر ، جمعی از مدیران شهری ، مشاوران و وکلای مرکز وکلا با نمازگزاران محله ده ونک در امامزاده قاضی الصابر دیدار کردند.

مهدی اقراریان عضو و رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران مهمترین هدف برنامه ریزی این سلسله دیدارها را رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان برشمرد و اشاره کرد بسیاری از مسائل مردم در این جلسات با همفکری مشاوران و وکلای کانون وکلا حل و فصل می شود.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ اظهار داشت برگزاری چنین جلساتی که در آن مسائل حقوقی و قضایی شهروندان به صورت تخصصی و از طریق متخصصان این حوزه بررسی می شود بسیار ارزنده است، جوانی استفاده از ظرفیت همفکری مشاوران و وکلای کانون در راستای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی و خدمات رسانی بهتر به شهروندان را یک فرصت ویژه برشمرد.

همچنین در این جلسه شهردار و معاونین شهرداری منطقه ۳ پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان درخصوص مسائل شهری من جمله ترافیکی، شهرسازی، عمرانی و شهرسازی بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار