مدیر آموزش و پرورش رودهن :

۹۴۳ داوطلب رودهنی در دومین مرحله کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ به رقابت پرداختند

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن از برگزاری مرحله دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ با حضور ۹۴۳ داوطلب رودهنی همزمان با سراسر کشور در این منطقه با برنامه‌ریزی تخصصی و در آرامش کامل خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
۹۴۳ داوطلب رودهنی در دومین مرحله کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ به رقابت پرداختند

زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش منطقه رودهن پیرامون کنکور سال ۱۴۰۲ در این منطقه اظهار کرد: بر اساس آمار ثبت نام‌ کنندگان قطعی، ۹۴۳ داوطلب رودهنی در دومین مرحله کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵۵۵ نفر داوطلب دختر و ۳۸۸ نفر را پسران تشکیل دادند‌.

وی افزود: کنکور امسال در دو حوزه‌ مدرسه فرزانگان ویژه دختران و حوزه مدرسه چمران ویژه پسران با بیشترین تعداد شرکت‌کننده در گروه علوم تجربی با ۳۷۳ داوطلب، زبان خارجه ۱۱۶ داوطلب، علوم ریاضی و فنی ۱۸۱ داوطلب، علوم انسانی ۲۱۰ داوطلب و هنر ۶۳ داوطلب برگزار شد و کنکوری ها در محیطی آرام و در آرامش کامل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی تصریح کرد: کنکور امسال هم با تأمین امنیت کامل با همکاری کلیه مسئولین ذیربط، همزمان با سراسر کشور در رودهن به پایان رسید و جا دارد از تمامی همکارانی که طی این دو روز به صورت مستمر درگیر این آزمون بزرگ بودند، تشکر کنم. امیدوارم مانند سال‌های گذشته شاهد نتایج درخشانی باشیم و بتوانیم در راه اعتلای علمی کشور گام‌های بزرگی را به وسیله فرزندان پرتلاش ابران اسلامی در این منطقه برداریم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار