در بخشی از پیام مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران به مناسبت عید غدیر آمده است

غدیر شکوهمندترین واقعه برای مسلمانان جهان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با صدور پیامی عید سعید غدیر خم را به عموم شیعیان جهان و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۳۸۵۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
غدیر شکوهمندترین واقعه برای مسلمانان جهان است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران؛ متن پیام حبیب اله قربانی مهر، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا

غدیر؛ تجلی خواست خالق و روح آفرینش است. غدیر؛ تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است.

غدیر؛ عید عدالت و رهبری است. غدیر؛ عید میثاق و عهد است، عهدی که انسان خاکی را به افلاک می رساند.

غدیر؛ شکوهمندترین واقعه برای مسلمانان جهان است. واقعه غدیر خم که در آخرین سال زندگی رسول گرامی اسلام (ص) رخ داد و در آن علی (ع) به جانشینی آن حضرت برگزیده شد، حادثه‌ای تاریخی نیست که در کنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود.

غدیر تنها نام یک سرزمین نیست؛ یک تفکر است. غدیر، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت خبر می‌دهد. غدیر، نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است.

آری، غدیر خم یک سرزمین نیست؛ چشمه‌ای است که تا پایان هستی می‌جوشد؛ کوثری است که فنا برنمی‌دارد؛ افقی است بی‌کرانه و خورشیدی است عالم‌تاب.

اینجانب برخود فرض می دانم؛ عید سعید غدیرخم، عید ولایت و امامت را صمیمانه به عموم شیعیان جهان و مردم شریف کشورم به ویژه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (علیه‌السلام) محسوب فرماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار